eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerczów › Prace utrzymania infrastruktury leśnej, oraz inwestycji w 2023r., Nadleśnictwo Kolbuszowa



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace utrzymania infrastruktury leśnej, oraz inwestycji w 2023r., Nadleśnictwo Kolbuszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbuszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690027094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerczów 138

1.5.2.) Miejscowość: Świerczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace utrzymania infrastruktury leśnej, oraz inwestycji w 2023r., Nadleśnictwo Kolbuszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77421f5e-9195-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413567/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa w 2023

1.1.2 Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2023 roku

1.1.3 Utrzymanie obiektów melioracji wodnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2023 roku

1.1.4 Wykonanie drogi p.poż. nr 32 "Torfowa"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl :
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbuszowa lub przy użyciu poczty elektronicznej: kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem,
że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych
oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie
treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z
Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Kolbuszowa z siedzibą w Świerczowie 138, 36-100 Kolbuszowa Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy – dr inż. Bartłomiej Peret
2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Kolbuszowa telefonicznie pod numerem +48175812120, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl . Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np. Policja, prokuratura) prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania od Administratora, na podstawie art. 15 RODO, dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) żądania od Administratora, na podstawie art. 16 RODO, sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
3) żądania od Administratora, na podstawie art. 18 RODO, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)
2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)
3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy Pzp)
4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. (art. 76 ustawy Pzp)
5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).
10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2170520 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

utrzymanie dróg leśnych;
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.7.) Kolejność kryterium: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

utrzymanie szlaków zrywkowych;
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6;
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

utrzymanie melioracji wodnych
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykaszanie poboczy drogowych;
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja Kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach, robót utrzymania dróg, szlaków zrywkowych, melioracji wodnych, wykaszania poboczy drogowych, utwardzenia mijanki drogi pożarowej nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, STWIORB utrzymania dróg i szlaków zrywkowych utwardzenia mijanki przy drodze nr 6 w Nadleśnictwie Kolbuszowa stanowiących załączniki do SWZ, lokalizacjach i rozmiarze prac dla utrzymania dróg leśnych, szlaków zrywkowych, utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6, utrzymaniu melioracji wodnych, wykaszaniu poboczy drogowych. Dokumentacjach projektowych dla przebudowy drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40, Modernizacji mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48, Modernizacji kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie stanowiących załączniki do SWZ.
1.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kolbuszowa. Granice obszaru administracyjnego Nadleśnictwa Kolbuszowa, leśnictw właściwych dla danej części zamówienia oraz oddziałów leśnych wskazanych w załącznikach lokalizacji dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany wskazanych lokalizacji dla części nr 1-5,
1.4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich robót wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) roboty, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.6. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
1.7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
1.8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia związanej z prowadzeniem gospodarki leśnej,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców - R” oceniane będzie czy oferent zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi czy zatrudni w tym zakresie podwykonawcę/ów. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” oraz „nie spełnia”, przy czym oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia bez podwykonawców otrzyma 40 pkt, natomiast oferta oferenta, który zadeklaruje, że zrealizuje przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów otrzyma 0 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przedmiotu zamówienia bez podwykonawców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie doświadczenia
Dla części zamówienia nr 1 tj.: Utrzymanie dróg leśnych - zrealizował zamówienie polegające na utrzymaniu dróg leśnych, na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto;
Dla części zamówienia nr 2 tj.: Utrzymanie szlaków zrywkowych na łączną kwotę nie mniejszą 150 000,00zł brutto;
Dla części zamówienia nr 3 tj.: Utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6 - zrealizował zamówienie polegające na utrzymaniu dróg, na łączną kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto;
Dla części zamówienia nr 4 tj.: Utrzymanie melioracji wodnych, na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00zł;
Dla części zamówienia nr 5 tj.: wykaszanie poboczy drogowych, na łączną kwotę nie mniejszą niż 15 000,00zł;
Dla części zamówienia nr 6 tj.: Przebudowa drogi leśnej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,00,40 na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł brutto;
Dla części zamówienia nr 7 tj.: Modernizacja mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48 na łączną kwotę 150 000,00zł.
Dla części zamówienia nr 8 tj.: Modernizacja Kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie na łączna kwotę 35 000,00zł.
2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
I. Dla części zamówienia nr 1 tj. Utrzymanie dróg leśnych co najmniej trzema osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
a) jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami o masie powyżej 3,5t,
b) jedna osoba posiadająca uprawnienia operatora koparek,
c) jednym pracownikiem ogólnobudowlanym;
II. Dla części zamówienia nr 2 tj. Utrzymanie szlaków zrywkowych co najmniej trzema osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
a) jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami o masie powyżej 3,5t,
b) jedna osoba posiadająca uprawnienia operatora koparek,
c) jednym pracownikiem ogólnobudowlanym;
III. Dla części zamówienia nr 3 tj. Utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6 co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia operatora koparek, którą skieruje do realizacji zamówienia;
IV. Dla części zamówienia nr 4 tj. Utrzymanie melioracji wodnych co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia operatora koparek, którą skieruje do realizacji zamówienia;
V. Dla części zamówienia nr 5 tj. Wykaszanie poboczy drogowych co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia ciągników rolniczych, którą skieruje do realizacji zamówienia.
VI. Dla części zamówienia nr 6 tj. Przebudowa drogi leśnej pożarowej TORFOWA w km. 2+100,00 do 2+670,40 co najmniej trzema osobami, które skieruje do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami w przedmiotowym zakresie, zgodnie z przepisami art. 13 i 14 Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia wcześniejsze, lub posiadającym uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 220),
b) jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami o masie powyżej 3,5t,
c) jedna osoba posiadająca uprawnienia operatora koparek,
VII. Dla części zamówienia nr 7 tj.: Modernizacja mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48 co najmniej 4 osobami które skieruje do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności mostowej uprawniające do kierowania robotami w przedmiotowym zakresie, zgodnie z przepisami art. 13 i 14 Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia wcześniejsze, lub posiadającym uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 220),
b) jedna osoba posiadająca uprawnienia operatora koparek,
c) dwie osoby pracownik ogólnobudowlany,
Dla części zamówienia nr 8 tj.: Modernizacja kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie co najmniej 3 osobami które skieruje do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej uprawniające do kierowania robotami w przedmiotowym zakresie, zgodnie z przepisami art. 13 i 14 Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia wcześniejsze, lub posiadającym uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 220),
b) dwóch pracowników instalacyjnych w zakresie c.o.
3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
Wykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami:
I. Dla części zamówienia nr 1 tj. Utrzymanie dróg leśnych:
a) 1 równiarką,
b) 1 koparką,
c) 1 walcem min. 12 ton,
d) 1 samochodem ciężarowym o ładowności min. 10 ton,
II. Dla części zamówienia nr 2 tj. Utrzymanie szlaków zrywkowych:
a) 1 równiarką,
b) koparką,
c) 1 walcem min. 12 ton,
d) 1 samochodem ciężarowym o ładowności min. 10 ton,
III. Dla części zamówienia nr 3 tj. Utwardzenie mijanki drogi poż. nr 6:
a) 1 szt. koparki;
b) 1 samochodem ciężarowym o ładowności min. 10 ton
IV. Dla części nr 4 tj.: Utrzymanie melioracji wodnych:
a) 1 koparką
V. Dla części nr 5 tj.: Wykaszanie poboczy drogowych:
a) 1 szt. ciągnik rolniczy o mocy min. 80kM
b) 1 szt. kosiarka bijakowa tylno-boczna
c) 1szt. kosiarka bijakowa na wysięgniku
VI. Dla części nr 6 tj.: Przebudowa drogi leśnej TORFOWA w km 2+100,00 do 2+670,40:
a) 1 równiarką,
b) 1 koparką,
c) 1 walcem min. 12 ton,
d) 1 samochodem ciężarowym o ładowności min. 10 ton,
VII. Dla części nr 7 tj.: Modernizacja mostu na potoku Olszówka nr inw. 244/48:
a) 1 koparką
b) 1 zagęszczarką
VIII. Dla części nr 8 tj.: Modernizacja Kotłowni bud. L-ctwa Podwolskie: Nie wymaga się potencjału technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;*
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ);*
c) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);*
d) oświadczenia Wykonawcy... Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu wykaz wszystkich środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został zawarty w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, faktycznie będzie dysponował zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ich zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
8. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części nr 1 – 5000,00zł (Pięć tysięcy złotych 0 groszy)
Dla części nr 2 – 3500,00zł (Trzy tysiące pięćset złotych 0 groszy)
Dla części nr 3 – 600,00zł (Sześćset złotych 0 groszy)
Dla części nr 4 – 800,00zł (Osiemset złotych 0 groszy)
Dla części nr 5 – 600,00zł (Sześćset złotych 0 groszy)
Dla części nr 6 – 3000,00zł (Trzy tysiące złotych 0 groszy)
Dla części nr 7 – 2500,00zł (Dwa tysiące pięćset złotych 0 groszy)
Dla części nr 8 – 600,00zł (Sześćset złotych 0 groszy)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BNP Paribas nr rachunku 98 1600 1462 1029 8380 1000 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium SA.270.1.2023 część nr …”.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie określonym w ust. 2 lub w formie lub formach określonych w ust. 3, zostanie odrzucona.
12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
13. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwróci wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawne... Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu wszystkie informacje dotyczące wadium zostały zawarte w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z Oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innymi oświadczeniami lub dokumentami składanymi wraz z ofertą (np. przedmiotowymi środkami dowodowymi*) należy złożyć w sposób opisany w rozdziale 8 niniejszej SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.