eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027371 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 257

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3816024

1.5.8.) Numer faksu: 41 3816005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.slupia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e42ba94-6ad6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003238/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.03.03.00 ,,Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGG 271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 657957,31 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - „Termomodernizacja Strażnicy OSP w Obiechowie”ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:a) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwdźwiękowychb) Kominy, przewody dymowe i wentylacyjnec) Wymiana pokrycia dachowego o powierzchni 49,677 m2d) Wymiana rynien dachowych e) Wykonanie izolacji cieplnych nadziemia z wełny mineralnej -157,8976 m2 f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, bramy garażowej, podokienników zgodnie z projektemg) Wyłaz strychowy wraz z montażem h) Elewacje- tynki wyprawy- 445,6161 m2, docieplenia – zgodnie z projektem i) Pozostałe elementy elewacyjne (napis ze styroduru, odnowienie figury św Floriana)j) Opaska żwirowa, nawierzchnia z kostki brukowej k) Roboty dodatkowe – jednokrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych-767,6854 m2 (sufity , ściany)l) Instalacja elektryczna i odgromowa zgodnie z projektem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 200228,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - „Termomodernizacja Strażnicy OSP w Rożnicy”ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:a) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwdźwiękowych b) Demontaż i montaż rur spustowych c) Wykonanie izolacji cieplnych nadziemia z wełny mineralnej (poziome z płyt układanych na sucho- jedna warstwa)- 287,3937m2d) Ślepa podłoga z płyt wiórowych 287,3937m2m) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, podokienników zgodnie z projektemn) Elewacje- tynki wyprawy- 532,2974 m2, docieplenie- zgodnie z projektemo) Pozostałe elementy elewacyjne ( odnowienie figury św Floriana)p) Opaska żwirowa, nawierzchnia z kostki brukowej- zgodnie z przedmiaremq) Instalacja centralnego ogrzewania, w tym wymiana kotła- zgodnie z projektemr) Roboty dodatkowe- posadzki (schody zewnętrzne),wymiana balustrady zewnętrznejs) Instalacja elektryczna zgodnie z projektem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431200-9 - Kładzenie glazury

4.5.5.) Wartość części: 256557,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - „Termomodernizacja Strażnicy OSP w Sieńsku”ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:a) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwdźwiękowych b) Wykonanie izolacji cieplnych nadziemia z wełny mineralnej- 304,1381m2c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, bramy garażowej, podokienników zgodnie z projektemd) Elewacje- tynki wyprawy- 496,7133m2, docieplenia – zgodnie z projekteme) Pozostałe elementy elewacyjne (napis ze styroduru)f) Opaska żwirowa, nawierzchnia z kostki brukowej g) Roboty dodatkowe- oczyszczanie i zmycie podłoża, jednokrotne gruntowanie, jednokrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych-770,6725m2 (sufity , ściany)h) Roboty dodatkowe- posadzki (schody zewnętrzne),wymiana balustrady zewnętrzneji) Instalacja elektryczna i odgromowa zgodnie z projektem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 201171,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195820,83

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195820,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPERTUS AE sp. z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591981915

7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 51

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-363

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195820,83

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276850,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276850,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Piotr Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949 173 18 86

7.3.3) Ulica: Żelisławice 69

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276850,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193805,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193805,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPERTUS AE sp. z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591981915

7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 51

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-363

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193805,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.