Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027371 z dnia 2021-04-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 257
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3816024
1.5.8.) Numer faksu: 41 3816005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.slupia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e42ba94-6ad6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003238/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.03.03.00 ,,Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGG 271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 657957,31 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - „Termomodernizacja Strażnicy OSP w Obiechowie”ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:a) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwdźwiękowychb) Kominy, przewody dymowe i wentylacyjnec) Wymiana pokrycia dachowego o powierzchni 49,677 m2d) Wymiana rynien dachowych e) Wykonanie izolacji cieplnych nadziemia z wełny mineralnej -157,8976 m2 f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, bramy garażowej, podokienników zgodnie z projektemg) Wyłaz strychowy wraz z montażem h) Elewacje- tynki wyprawy- 445,6161 m2, docieplenia – zgodnie z projektem i) Pozostałe elementy elewacyjne (napis ze styroduru, odnowienie figury św Floriana)j) Opaska żwirowa, nawierzchnia z kostki brukowej k) Roboty dodatkowe – jednokrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych-767,6854 m2 (sufity , ściany)l) Instalacja elektryczna i odgromowa zgodnie z projektem4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 200228,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - „Termomodernizacja Strażnicy OSP w Rożnicy”ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:a) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwdźwiękowych b) Demontaż i montaż rur spustowych c) Wykonanie izolacji cieplnych nadziemia z wełny mineralnej (poziome z płyt układanych na sucho- jedna warstwa)- 287,3937m2d) Ślepa podłoga z płyt wiórowych 287,3937m2m) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, podokienników zgodnie z projektemn) Elewacje- tynki wyprawy- 532,2974 m2, docieplenie- zgodnie z projektemo) Pozostałe elementy elewacyjne ( odnowienie figury św Floriana)p) Opaska żwirowa, nawierzchnia z kostki brukowej- zgodnie z przedmiaremq) Instalacja centralnego ogrzewania, w tym wymiana kotła- zgodnie z projektemr) Roboty dodatkowe- posadzki (schody zewnętrzne),wymiana balustrady zewnętrznejs) Instalacja elektryczna zgodnie z projektem4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431200-9 - Kładzenie glazury
4.5.5.) Wartość części: 256557,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - „Termomodernizacja Strażnicy OSP w Sieńsku”ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:a) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwdźwiękowych b) Wykonanie izolacji cieplnych nadziemia z wełny mineralnej- 304,1381m2c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, bramy garażowej, podokienników zgodnie z projektemd) Elewacje- tynki wyprawy- 496,7133m2, docieplenia – zgodnie z projekteme) Pozostałe elementy elewacyjne (napis ze styroduru)f) Opaska żwirowa, nawierzchnia z kostki brukowej g) Roboty dodatkowe- oczyszczanie i zmycie podłoża, jednokrotne gruntowanie, jednokrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych-770,6725m2 (sufity , ściany)h) Roboty dodatkowe- posadzki (schody zewnętrzne),wymiana balustrady zewnętrzneji) Instalacja elektryczna i odgromowa zgodnie z projektem4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 201171,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195820,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195820,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPERTUS AE sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591981915
7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 51
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-363
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195820,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276850,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276850,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Piotr Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949 173 18 86
7.3.3) Ulica: Żelisławice 69
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276850,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193805,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193805,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPERTUS AE sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591981915
7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 51
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-363
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193805,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remonty w budynkach ZSCKR
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.