eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2024"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Szkoła Podstawowa nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000966234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jurajska 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-640

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp25.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp25.kielce.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd049fd4-95b7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd049fd4-95b7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00540545/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 25 w Kielcach na rok 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2024 na trasie; miejsce zamieszkania – szkoła – miejsce zamieszkania, wg poniższego harmonogramu :

TRASA nr 1:
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Jurajska 7 – ul. Batalionów Chłopskich 360, przez ul. Piekoszowską do pętli MZK i powrót.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 20 km
Dowożenie: 2 kursy – godz.: 6.30, 7.30
Łączna długość trasy – 2 kursy x 20 km = 40 km.

TRASA nr 2:
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Jurajska 7 – ul. Kruszelnickiego (pętla MZK) przez ul. Transportowców i powrót tą samą trasą.
Ilość dzieci – wg planu zajęć
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 17 km
Dowożenie: 2 kursy – godz.: 6.30, 7.30
Łączna długość trasy – 2 kursy x 17 km = 34 km.

TRASA nr 3 :
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Jurajska 7 – ul. Piekoszowska,
ul. Kruszelnickiego (pętla MZK), ul. Transportowców, dalej ulicą Batalionów Chłopskich do pętli MZK
i powrót.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 25 km
Dowożenie: 4 kursy – godz.: 8.15 , 9.15 , 10.05 , 11.05
Odwożenie: 7 kursów – godz.: 12.05 , 13.05, 14.05, 15.05, 16.00, 16.50, 17.40
Łączna długość trasy – 11 kursów x 25 km = 275 km

Łączna dzienna liczba kursów do wykonania przez Przewoźnika: 15
Niezbędna liczba autobusów do wykonania zamówienia: 2
Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika: 349 km
Planowana łączna dzienna liczba dowożonych uczniów: 125

UWAGA:
zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie po opracowaniu szczegółowego planu zajęć lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO USŁUGOWE "MEGA TRANS" Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361303229

7.3.3) Ulica: STACJA 9

7.3.4) Miejscowość: Dębska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.