Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303838/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I -V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ryglice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I -V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdbe4816-5762-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003659/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli wraz zapewnieniem opieki w czasie przewozów w 2022 r. (Przewidywana liczba dni dowozowych 186)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421664,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej i miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w RyglicachW zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 187 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej i z miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach:
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 16.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I: Kowalowa „Góry” - 2 dzieci - 3,5 km - Punkt zbiorczy u Złotnika - Razem km 3,5 x 2 (dowóz i odwóz) - 7 km/dzień.
2) Trasa II: Ryglice – Bukowina ( ul. Bednarska, ul. Górzysta i ul. Rolnicza)- 7 dzieci- 3,1 km- Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Bednarskiej i Piastowskiej- Razem km 3,1 x 2 (dowóz i odwóz)- 6,2 km/ dzień
3) Trasa III: Ryglice- Pożory (ul. Ks. Jakuba Wyrwy) – 3 dzieci – 3 km - Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Ks. Jakuba Wyrwy i Bieckiej- Razem km 3 x 2 (dowóz i odwóz) - 6 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie I, II i III realizowany w części I łącznie wynosi 19,2 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:15, na trasie II o godzinie 7:25 natomiast na trasie III o godz. 7.40.
Odwóz na trasie I rozpocznie się o godzinie (pon.- śr.) 13:15, (czw.- pt.) 12:45, na trasie II o godz. 13.30, natomiast na trasie III o godzinie 13:45.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 103224,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej:W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 187 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w miejscowości Zalasowa:
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 50.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Zalasowa- ul. Graniczna- ul. Karpacka- ul. Zielona- ul. Krasińskiego- ul. Reymonta –44 dzieci- 11 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka na Chlastawie oraz Krzyżówka na Wolnikach- Razem km 11 x 2 (dowóz i odwóz) - 22 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części II łącznie wynosi 22 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:15 (Krzyżówka na Chlastawie).
Odwóz na trasie rozpocznie się o godzinie 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 86020,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy:W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 187 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkół w miejscowości Lubcza.:
Usługa realizowana będzie dwoma pojazdami Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe na trasie I będzie większa lub równa 16 natomiast na trasie II większa lub równa 25.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I: Lubcza- Granice Środkowe na Zwiernik- na Słotową- 13 dzieci- 9 km –Punkt zbiorczy Krzyżówka Kolman, pod Kordą, u Frączka i pod Klucznikiem - Razem km 9 x 2 ( dowóz i odwóz) – 18 km/dzień
2) Trasa II: Lubcza- od Kokocza- na Budaki- 22 dzieci- 12 km - Punkt zbiorczy Góra Kokocz, Krzyżówka pod Miłkiem, pod Bajdurem, pod Garażami, pod Wolskim Razem km 12 x 2 ( dowóz i odwóz) – 24 km/dzień
Dowóz i odwóz na trasie I i II realizowany w części III łącznie wynosi 42 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym Krzyżówka Kolman o godzinie 7:00, natomiast na trasie II rozpocznie się w punkcie zbiorczym Góra Kokocz również o godzinie 7:00.
Odwóz na trasie I i II rozpocznie się o godzinie 15:15 (pon.- śr.), o godzinie 14:20 (czw.- pt.).
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 81719,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 187 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 9.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Wola Lubecka- od Kokocza- 4 dzieci- 4,5 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka pod Lebrykiem -Razem km 4,5 x 2 (dowóz i odwóz) - 9 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części IV łącznie wynosi 9 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:30.
Odwóz na trasie rozpocznie się o godz.15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 51612,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Bistuszowej, Woli Lubeckiej i Zalasowej do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie:W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 187 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 919).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie:
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 11 w tym wyznaczone co najmniej 2 miejsca na specjalistyczne wózki inwalidzkie.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Bistuszowa - Zalasowa –Wola Lubecka –7 dzieci- 48 km- Razem km 48 x 2 ( dowóz i odwóz) - 96 km/dzień.
Trasa obejmować będzie następujące punkty zbiorcze:
- Bistuszowa 174 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Wola Lubecka 47 – 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Wola Lubecka 48 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Wola Lubecka 80 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 71 - 1 dziecko uczęszczające do Niepublicznej Branżowej Szkoły I stopnia Specjalnej w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 25 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 3 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części V łącznie wynosi 96 km/ dzień.
Dowóz na trasie Bistuszowa- Zalasowa- Wola Lubecka- Tarnów realizowany będzie od godziny 5:45.
Odwóz na trasie Bistuszowa- Zalasowa- Wola Lubecka- Tarnów realizowany będzie od godziny 14:55.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 99089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
- Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej i miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 300,00 zł
- Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej:
- oferta nr 1:: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 300,00 zł
- Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 300,00 zł
- Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 200,00 zł
- Część V: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Bistuszowej, Woli Lubeckiej i Zalasowej do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 400,00 zł
- oferta nr 2: BIURO PODRÓZY POLTRANS SPÓŁKA Z O.O.
33-240 Żabno, ul. Księdza Jarosza 5 ; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 550,00 zł.
Uwaga: Cena całkowita oferty równa jest iloczynowi ceny jednostkowej za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) oraz ilości dni przewozu dzieci (187 dni).
INNE PRZETARGI RYGLICE
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i przedszkola w formie sprzedaży biletów miesięcznych z zapewnieniem opieki
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.