Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2022/2023 w obrębie Nr 1 Bukowsko oraz Nr 6 Nowotaniec".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290
1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134674015
1.5.8.) Numer faksu: 134674466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bukowsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2022/2023 w obrębie Nr 1 Bukowsko oraz Nr 6 Nowotaniec".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3bff72-6a33-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039113/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Bukowsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – obręb BukowskoDrogi:
1. Górny koniec - dz. nr ewid. 1097, 1085, 1076/4 – 835m
2. k/ Ćwiąkały, Łuszcza - dz. nr ewid. 1149, 1146, 1147/1 – 485m
3. k/ Pleśniarskiego - dz. nr ewid. 2237,2231/2 – 140m
4. k/ Kamyka - dz. nr ewid. 799, 2796 – 120m
5. k/ Cieśli i Czapli - dz. nr ewid. 820 – 125m
6. Klepiatówka - dz. nr ewid. 2137, 2209 – 630m
7. Wygon – dz. nr ewid. 2196/3, 2103, 2203 – 445m
8. Nędze Łazy - dz. nr ewid. 1571/3, 1905, 1910, 1944 – 2485m
9. Koło p. Motyki i do p. Kropiewnickiego - dz. nr ewid. 2786 – 225m
10. k/ Klepczyk i Kutiak - dz. nr ewid. 2470, 2467, 2473 – 245m
11. k/ Podgórskiego - dz. nr ewid. 386, 781 – 245m
12. Do stadionu, do tartaku- dz. nr ewid. 1058, 1088 – 570m
13. Nędze, Łazy k/ Bednarza - dz. nr ewid. 1592 – 130m
14. Nędze, Łazy k/Żytki - dz. nr ewid. 1585 – 135m
15. Nędze, Łazy k/Pastuszaka – dz. nr ewid. 1596 – 90m
16. Nędze, Łazy k/Duduś – dz. nr ewid. 1605/1 – 75m
17. Do p. Rakoczy i p. Radożycki - dz. nr ewid. 1985 – 80m
18. Do p. Jakubaszek i p. Wyciszkiewicz - dz. nr ewid. 376 – 110m
19. Do p. Kamyk - dz. nr ewid. 2259/1, 2243 – 300m
20. Do p. Łuszcz B.- dz. nr ewid. 832 – 115m
21. Do p. Łuszcz M. - dz. nr ewid. 2184, 2187 – 180m
22. Do p. Łuszcz E. - dz. nr ewid. 2221/6 – 50m
23. k/p. Wolańskiego - dz. nr ewid. 2010, 2011 – 180m
24. Nędze Łazy do p. Rakoczego i Bednarczyka - dz. nr ewid. 1623, 1625, 1632, 1640 – 370m
25. Bukowsko – Sanoczki - dz. nr ewid. 158/1, 28, 288(Nagórzany) – 1190m
26. Osiedle – Sójcze Wzgórze – kalwaryjska - dz. nr ewid. 113, 229, 240, 248, 256, 260, 276, 288 – 1335m
27. Do cmentarza - dz. nr ewid. 352 – 75m
28. Do plebani - dz. nr ewid. 366 – 80m
29. Nowe osiedle - dz. nr ewid. 427, 417/2, 417/9, 417/12 – 750m
30. „Bagno” k/ Górnego - dz. nr ewid. 1389/1, 1398, 1406 – 190m
31. „Bagno” k/ Rakoczego - dz. nr ewid. 1362 – 235m
32. Naprzeciw piekarni k/ Kowalika do Kseniaka - dz. nr ewid. 1296, 1275 – 655m
33. k/ Heliński - dz. nr ewid. 1370 – 285m
34. k/ Malmura do Fedorońków - dz. nr ewid. 1325, 1577 – 355m
35. k/Ośrodek Zdrowia, Bank , Szkoła Podstawowa do cmentarza, Urząd Gminy - dz. nr ewid. 362, 361, 359/1, 359/2, 357 – 310m
36. Do p. Raka, p. Kowalika (tartak) - dz. nr ewid. 68 – 160m
37. Do p. Dusznik - dz. nr ewid. 52 – 185m
38. Do p. Klimka i p. Oleksów - dz. nr ewid. 322, 332 – 205m
39. Do p. Oleksów (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 307 – 125m
40. Do p. Betleja (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 1178 – 30m
41. Do Zakładu P. Pogórskiego dz. nr ewid. 420, 416, 387 – 615m
42. Do P. Stawarczyka dz. nr ewid. 814 – 35m
43. Do p. Biłasa dz. nr ewid. 1564 – 35m
44. Do p. Rakoczego dz. nr ewid. 167 (Wolica) – 65m
Parkingi, place:
1. Parking k/Bank, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia - dz. nr ewid. 359/1, 360, 2790 – 650m2
2. Plac k/GS „Sch” Bukowsko, Remizy OSP - dz. nr ewid. 2196/5, 2196/3, 2196/13 – 1250m2
3. Parkingi k/Szkoły - dz. nr ewid. 2779/3 – 1300m2
4. Parking k/Poczty - dz. nr ewid. 2779/3 – 100m2
Chodniki:
1. Chodniki – 2415m
SUMA: drogi – 15280m, chodniki – 2415m, parkingi/place – 3300m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 277777,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – obręb NowotaniecDrogi:
1. Od stadionu pod Kościołem wyjazd k/ Długosz Tomasz i Czaban do drogi wojewódzkiej
- dz. nr ewid. 470 – 455m
2. Nowotaniec – kolonia-k/Pisia – do Sternik Teresy do Rakoczy i Królicki – do stadionu i drogi wojewódzkiej, 487, 474, 472, 471, 476/2 – 970m
3. Nowotaniec k/ młyna do Drozd Adama i Muszańskiego - dz. nr ewid. 503 – 255m
4. Nowotaniec kolonia k/ Mroczki - do Wójtowicza - dz. nr ewid. 495 – 690m
5. k/ Balwierczaka – do Kondyjowskiego - dz. nr ewid. 491, 489 – 320m
6. Droga Nowotaniec –Nagórzany - dz. nr ewid. 490 – 480m
7. Od drogi wojewódzkiej obok C.N. i Jakubowski do Sieradzkiego; - dz. nr ewid. 91/16 – 45m
8. Droga do Dziedzica, - dz. nr ewid. 87/2 – 45m
9. Droga do cmentarza obok posesji P. Capa - dz. nr ewid. 500 – 200m
10. Od drogi powiatowej wzdłuż posesji Muszańskiej Janiny - dz. nr ewid. 501/1 – 135m
11. Do Kozimora - dz. nr ewid. 501/2 – 30m
12. Do młyna - dz. nr ewid. 47/1 – 80m
Parkingi:
1. Parkingi k/szkoły, k/Ośrodka Zdrowia - dz. nr ewid. 313/5, 467/3, 53 – 1200m2
2. Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid. 53 – 1000m2
Chodniki:
1. Chodniki – 1300m
SUMA: drogi – 3705m, chodniki – 1300m, parkingi – 2200m2
*UWAGA: Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 277777,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3974,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3974,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3974,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-000-16-01
7.3.3) Ulica: Bukowsko 325
7.3.4) Miejscowość: Bukowsko
7.3.5) Kod pocztowy: 38-505
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI "DROGMAX" ANDRZEJ ZAWIŚLAN
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI "DROGMAX" ANDRZEJ ZAWIŚLAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3974,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1760,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1760,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stalney
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-121-80-99
7.3.3) Ulica: Nagórzany 47a
7.3.4) Miejscowość: Nagórzany
7.3.5) Kod pocztowy: 38-505
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1760,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.