eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU WYWROTKA."



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027218 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU WYWROTKA.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zapopradzie sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381109894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zapopradzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zapopradzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pgk.muszyna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU WYWROTKA.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c58ec7c1-71da-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008486/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU WYWROTKA.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008605/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka o następujących parametrach technicznych: Opis techniczny minimum wymagalnych parametrów technicznych i wymogów funkcjonalnych dla przedmiotu zamówienia SAMOCHÓD CIĘŻAROWY:1Pojazd ciężarowy – typu wywrotka – 3-stronna1) Dopuszczalna masa całkowita max. 34 000 kg.2) Ładowność max. 19 252 kg.3) Krótka dzienna kabina kierowcy.4) Wersja silnika co najmniej Euro 6.5) Silnik wysokoprężny o mocy min. 440 KM.6) Pojemność silnika min. 12 400 cm3.7) Paliwo – olej napędowy.8) Rok produkcji – nie wcześniej niż 2016 r.) Przebiegnie większy niż 200 000 km.10) Napęd 8x4.11) Samochód 4-osiowy.12) Blokada mostów.13) Zawieszenie przód i tył na resorach.14) Układ kierowniczy lewostronny (dla ruchu prawostronnego) – fabrycznie wykonany.15) Wspomaganie układu kierowniczego.16) Hamulec postojowy.17) ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania.18) Siedzenie pasażera.19) Siedzenie kierowcy - pneumatyczne.20) Elektryczne szyby.21) Lusterko regulowane elektrycznie min. po stronie kierowcy.22) Klimatyzacja23) Akumulator.24) Immobilizer.25) Tempomat.26) Manualna skrzynia biegów.27) Ogumienie min. 80 %28) Tylna oś – ogumienie bliźniacze.29) Nawigacja GPS30) Kampera cofania31) Ogrzewanie postojoweSKRZYNIA ŁADUNKOWA - WYWROTKA:11) Zabudowa fabryczna, zamontowana od początku wyprodukowania pojazdu lub zabudowa, od początku wyprodukowania pojazdu, wykonana i zamontowana przez homologowanego partnera.2) Skrzynia samowyładowcza – wywrotka 3-stronna.3) Burty z prawej i lewej strony pojazdu wyposażone w automatyczny mechanizm uchylny umożliwiający boczny załadunek materiałów.4) Skrzynia ładunkowa stalowa, wysokość burta: min. 110 cm.2Pojazd może posiadać inne dodatkowe układy mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy. LEASING:1 1. Warunki umowy leasingowej zgodnie z SWZ - warunki podstawowe:1) waluta: PLN,2) okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego: 60 miesięcy,3) umowa leasingu przewiduje spłatę w 60 równych ratach leasingowych,4) spłata 59 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy w równych ratach przez okres leasingowania, zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych,5) Zamawiający zapewni ubezpieczenie dla dostarczonego pojazdu, w całym okresie trwania leasingu, 12 miesięcy6) opłata wstępna wnosić będzie 10 % licząc od wartości netto przedmiotu leasingu,7) po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający (korzystający – leasingobiorca) będzie miał prawo pierwokupu (wykupu, nabycia) przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu,8) oplata końcowa wynosić będzie – 1 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup),9) opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Wykonawcę (finansującego – leasingodawcę) i dostarczonej Zamawiającemu (korzystającemu - leasingobiorcy) faktury. Przejście własności pojazdu na Zamawiającego (korzystającego – leasingobiorcę) nastąpi po uiszczeniu opłaty za wykup wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Faktura wykupowa, opiewającą na kwotę wykupu będzie potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego (korzystającego – leasingobiorcę) prawa własności leasingowanego dobra pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z Umowy leasingu.10) raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po miesiącu, po odbiorze sprzętu. Zamawiający (korzystający -leasingobiorca) zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty podane w harmonogramie będą datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.11) Zamawiający (korzystający – leasingobiorca) wyraża zgodę na dołączenie do umowy, tabeli opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SWZ, w tym w szczególności z niniejszą Umową, nie nakładając na Zamawiającego (korzystającego – leasingobiorcę) dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego (korzystającego – leasingobiorcy) opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ, a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) przedstawionymi przez Wykonawcę (finansującego – leasingodawcę), pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SWZ, w tym w szczególności niniejsza Umowa, w pozostałym zakresie strony będą obowiązywać ogólne warunki leasingu, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z niniejszą Umową oraz przepisami powszechnie obowiązującymi, w tym Kodeksu cywilnego.Równoważność: W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.W dokumentacji przetargowej, we wszystkich pozycjach, w których występują znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła, szczególnego procesu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508654,35

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508654,35

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508654,35

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48, bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Gwarancja, serwis, dostawy, szkolenia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508654,35

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.