eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Iwoniczu-Zdroju przy ul. Leśnej.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Iwoniczu-Zdroju przy ul. Leśnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 502 12

1.5.8.) Numer faksu: 13 43 502 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Iwoniczu-Zdroju przy ul. Leśnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2496e008-901e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Iwoniczu-Zdroju przy ul. Leśnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2023.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3851779,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Iwoniczu-Zdroju przy ul. Leśnej”.
Na przedmiot zamówienia składają się zadania:
Zadanie I – Wodociąg
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowę odcinka sieci tłocznej, przebudowę odcinka rurociągu wody surowej. Przebudowę należy wykonać z wykorzystaniem dla:
- sieci wodociągowej rur PE100 typ RC PN16 SDR11 o średnicy fi 250x22,7 mm
- sieci tłocznej rur PE100 typ RC PN16 SDR11 o średnicy fi 180x16,4 mm
- rurociągu wody surowej rur PE100 typ RC PN10 SDR17 o średnicy fi 110x6,6 mm
W ramach przebudowy w/w odcinków przewiduje się zabudowę podziemnej komory wodomierzowej, zabudowę armatury odcinającej z przepięciem istniejących przyłączy wodociągowych, montażu siedmiu hydrantów nadziemnych DN80 mm. Armaturę odcinającą należy wyposażyć w obudowy teleskopowe i skrzynki uliczne. Rury typu RC na sieci i przyłącza wykonywane wykopowo należy układać na podsypce piaskowej o grubości 10-15 cm z wykonaniem obsypki piaskowej gr. 10-15 cm.
Trasa przebudowywanej sieci wodociągowej, sieci tłocznej oraz rurociągu wody surowej przebiega w dużej części w pasie drogowym drogi gminnej ul. Leśnej w Iwoniczu-Zdroju. Przewiduje się, że większa część planowanych do przebudowy odcinków wodociągowych zostanie wykonana za pomocą przewiertów sterowanych pod nawierzchnią ul. Leśnej. Metodą wykopową planuje się w miejscach, gdzie będzie to konieczne.
Komora wodomierzowa wykonana ma być w formie prefabrykowanej żelbetowej podziemnej komory w kształcie prostopadłościanu o grubości ścianki 18 cm wykonanej z betonu klasy C40/50 o wymiarach wewnętrznych: 3,00x2,00x2,1 m (dłxszer.xwys.)

Zadanie II – Remont drogi
Zadanie obejmuje remont ulicy Leśnej i Teodora Torosiewicza w Iwoniczu-Zdroju. Zakres robót obejmuje:
- remont istniejącej nawierzchni ulic obejmującej rozbiórkę istniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw nawierzchni
tj. frezowanie istniejących warstw nawierzchni bitumicznej, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podłoża, ułożenie warstwy wiążącej gr. 3 cm i ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej ze skropieniem emulsją asfaltową międzywarstwowo,
- miejscowo dostosowanie istniejącej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej dla osób niepełnosprawnych tj. dostosowanie nawierzchni chodników polegające na rozebraniu istniejącej nawierzchni i ułożenie betonowej kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce z piasku grubego (lub grysu frakcji 2-8 mm) gr. 5 cm. Maksymalna wysokość wyniesienia krawężnika 2 cm od poziomu jezdni,
- remont nawierzchni bitumicznej zjazdów i skrzyżowań w zakresie granicy pasa drogowego tj. frezowanie istniejących warstw nawierzchni bitumicznej, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podłoża, ułożenie warstwy wiążącej gr. 3 cm i ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej ze skropieniem emulsją asfaltową międzywarstwowo,
- regulację pionową istniejących obudów studzienek do zaworów sieci wodociągowej, włazów kanalizacyjnych.

Zadanie III – Wykonanie drenażu
Zakres robót obejmuje wykonanie drenażu opaskowego przy budynku stanowiącego zaplecze terenów rekreacyjnych z odprowadzeniem wód drenażowych do kanalizacji deszczowej z wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz pionowej izolacji cieplnej ścian fundamentowych z pracami towarzyszącymi polegającymi na rozbiórce i odtworzeniu nawierzchni. Zadaniem drenażu jest przeciwdziałanie zawilgoceniu ścian budynku narażonych na oddziaływanie wód gruntowych przenikających do pomieszczeń piwnicznych z terenów wokół części podziemnych oraz z nawierzchni ciągu spacerowo-jezdnego.
Drenaż projektuje się z rur drenarskich perforowanych z PVC średnicy DN100 z otworami 2,5*5,0 mm owiniętych geowłókniną z włókniny PP700 z ułożeniem na podsypce żwirowej, ułożone w odległości ok 30 cm od ścian budynku.
Izolację pionową przeciwwilgociową ścian fundamentowych należy wykonać typu średniego, natomiast izolację cieplną ścian fundamentów wykonać styropianem ekstrudowanym XPS S70.
Uwaga!
- Na czas prowadzenia robót Oferent zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót. Technologia robót i czasowa organizacja ruchu na czas robót powinna zapewnić mieszkańcom dostęp do posesji. Po zakończeniu robót wykonać niezbędne prace porządkowe. Opracowanie i uzgodnienie organizacji ruchu na czas prowadzonych robót należy do Wykonawcy robót.
- W czasie prowadzonych robót, Oferent zobowiązany będzie do udostępnienia terenu budowy na odcinku pkt 46 do pkt 58 (oznaczenie węzłów wg rys. 5B projektu technicznego schematu montażowego sieci wodociągowej) dla potrzeb Rejonu Energetycznego w Krośnie celem przebudowy napowietrznej sieci energetycznej i słupów oraz zapewnić dojazd pojazdów i sprzętu do wykonania w/w robót.
- Oferent zobowiązany będzie do odtworzenia wszystkich zniszczonych i uszkodzonych terenów zielonych oraz nasadzeń kwiatów, krzewów i drzew ozdobnych.
- Termin wykonania robót związanych z wykonaniem drenażu opaskowego, pionowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych budynku zaplecza rekreacji turystycznej należy uzgodnić z najemcą lokalu usługowego - kawiarni, zlokalizowanej w części parteru budynku. Prace należy wykonać przed terminem otwarcia basenu.
- Wykonawca zapewni ciągłe dostawy wody z wodociągu dla znajdujących się wzdłuż wodociągu zabudowań.
- Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną, w tym przebudowanej linii, o której mowa powyżej.

Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia trzy zadania) – załącznik do pobrania ze strony internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3563310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3563310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3563310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840000749

7.3.3) Ulica: Grodzka

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3563310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.