eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tonowo › Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w ilości szacunkowej 8.000 l.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w ilości szacunkowej 8.000 l.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Tonowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.tonowo@znin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpstonowo.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/796523

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w ilości szacunkowej 8.000 l.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c8cd16-3063-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022151/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie w ilości szacunkowej 8.000 l.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40173,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do dostawy na rzecz Zamawiającego, sukcesywnie oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Tonowie. Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2020-12 dla L-1, z przeznaczeniem na cele grzewcze, zwanego dalej „olejem opałowym” o szacunkowej ilości ok. 8 000 litrów.
• Gęstość w temperaturze 150 C, max 860 kg/m3
• Wartość opałowa, min 42,6 MJ/kg
• Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 0C
• Lepkość kinetyczna w temperaturze 200C, max 6,00 mm2 s
• Skład frakcyjny do 2500C destyluje, max 65 % (V/V)
• Skład frakcyjny do 3500 C destyluje, min 85 % (V/V)
• Temperatura płynięcia, max -20 0C
• Pozostałość po koksowaniu z 10%
Pozostałości destylacyjnej, max
0,30
% (m/m)
• Zawartość siarki, max 0,10 % (m/m)
• Zawartość wody, max 200 mg/kg
• Zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg
• Pozostałość po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
• Barwa czerwona -----------

2. Zamawiający zastrzega prawo do zakupu paliwa w okresie objętym umową do wysokości faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ilość paliwa będącego przedmiotem zamówienia może ulec zmianie w zależności od przebiegu sezonu grzewczego, a przede wszystkim od warunków atmosferycznych. Oznacza to, że Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia i nabycia oleju opałowego w ilości mniejszej niż 8 000 l.
W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu faktycznie należycie wykonanego przedmiotu zamówienia.
Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo (certyfikat) jakości potwierdzający parametry określone w powyższej normie.
Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w dowolnie wybranej przez Zamawiającego formie: (telefonicznie, e-mail, fax). Dostawa oleju opałowego lekkiego następuje w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili złożenia zamówienia w godzinach 7-14 . Zamówienie może być złożone w co najmniej jednej z wskazanych form wybranych przez Zamawiającego:
- wysyłając treść zamówienia przez fax.;
- wysyłając treść zamówienia na adres e-mail wykonawcy wskazany w ofercie Wykonawcy (adres poczty Zamawiającego : ……………………; - w trakcie rozmowy telefonicznej.
3. Zamawiający ma prawo do składania zamówień w trybie pilnej dostawy, a Wykonawca ma wówczas obowiązek zrealizować dostawę w terminie do 3 godzin liczonych od momentu wysłania takiego zamówienia przez Zamawiającego. Dowodem złożenia zamówienia może być np.: e-mail, biling lub fax – również bez potwierdzenia odbioru z drugiej strony.
4. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie autocysternami oplombowanymi i zabezpieczonymi zgodnie z przepisami prawa o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu nieprzekraczającej 26t. oraz dostosowane do pobierania próbek oleju opałowego. Autocysterny dostosowane będą do warunków Zamawiającego tj. autocysterna samojezdna, wykluczony jest sposób dostawy ciągnikiem siodłowym z naczepą-cysterną, z uwagi na wąskie przejazdy oraz ciasne łuki jak również ze względu na tonaż zestawu.
5. Wykonawca zapewnienia odczyt ilości przepompowanego oleju na sprawnym urządzeniu pomiarowym znajdującym się na cysternie.
6. Wszystkie koszty związane z realizacją dostaw (załadunek, koszty transportu, zabezpieczenia ładunku przed zanieczyszczeniem, ubezpieczenia, rozładunku itp.) ponosi Wykonawca zamówienia.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własne ryzyko i odpowiada za wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie transportu oraz załadunku i rozładunku.
8. W przypadkach zawinionych Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do naprawienia wyrządzonej szkody.
9. Ilość jednorazowego zamówienia oleju opałowego będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę strony ustalą każdorazowo w oparciu o cenę jednostkową netto Wykonawcy za 1 litr oleju opałowego lekkiego wyliczoną na podstawie ceny jednostkowej hurtowej producenta oleju opałowego w dniu dostawy w przeliczeniu na 1 litr z zaokrągleniem do 2 miejsc po przecinku (ceny hurtowej producenta podanej do publicznej wiadomości) powiększoną o stałą marżę w kwocie ............zł. ,lub pomniejszoną o stały upust w kwocie .............zł. za każdy 1 L oleju opałowego i obowiązujący podatek VAT
który został ustalony w ofercie Wykonawcy w ramach procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia .
11. Kwota netto marży lub upustu , o którym mowa w ust. 10 będzie stała w okresie trwania umowy.
12. Wartość umowy zostanie obliczona na podstawie przewidywanej ilości oleju opałowego lekkiego, którą Zamawiający zamierza zakupić według swych potrzeb w okresie obowiązywania umowy tj. około 8 000 litrów, pomnożonej przez ceny jednostkowe oleju opałowego wyszczególnione w formularzu ofertowym Wykonawcy z dnia ………………...
13. Ceny jednostkowe litra oleju opałowego podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będą ulegały obniżce lub podwyżce w okresie realizacji umowy w zależności od zmian cen oleju opałowego na rynku hurtowym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do faktury vat wydruk ze strony internetowej producenta wskazujący na stosowaną przez producenta cenę hurtową za litr opału z dnia dostawy– do tego czasu Zamawiający może wstrzymać dokonanie zapłaty za dostarczony olej opałowy przez Wykonawcę.
14. Wykonawca każdorazowo po dostarczeniu oleju opałowego wystawi fakturę VAT i osobiście w dniu dostawy dostarczy ją do Zamawiającego w formie papierowej w godzinach 7-14. Wynagrodzenie płatne będzie bankowym poleceniem przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
15. Zapłata za dostawę nastąpi według wartości partii oleju opałowego odebranego przez odbiorcę. Faktury będą wystawiane ze stawką podatku VAT obowiązującą w dniu sprzedaży.
16. Faktury wystawiane przez Wykonawcę powinny zawierać dane:
„NABYWCA:…………………NIP: ………….
ODBIORCA: ………………………………………
17. Wspólny Słownik Zamówień – CPV: 09135100-5 – olej opałowy
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W związku z charakterem zamówienia, którego nie da się fizycznie podzielić na części w SWZ nie dopuszczono do składania ofert częściowych.
19.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
20.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
21.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44870,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44870,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44870,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OIL GAZ GROUP SPÓLKA Z.O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340759687

7.3.3) Ulica: ZDZIERSK 1a

7.3.4) Miejscowość: ŁABISZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44870,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-21 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.