eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Zakup sceny mobilnej dla potrzeb organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych w gminie Józefów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sceny mobilnej dla potrzeb organizacji imprez i wydarzeń
kulturalnych w gminie Józefów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0b0ce99-94e3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie Józefowska Kawaleria Rowerowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność na rzecz rozwoju kultury i dziedzictwa lokalnego i na rzecz poprawy infrastruktury rowerowej, popularyzacja turystyki rowerowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sceny mobilnej dla potrzeb organizacji imprez i wydarzeń
kulturalnych w gminie Józefów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b0ce99-94e3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.26.2023.RC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa składa się z fabrycznie nowej mobilnej sceny o następujących parametrach i wyposażeniu:
Dane techniczne:
Typ dachu - profilowany
Wymiary sceny po rozłożeniu - 8,0 m x 6,0 m x 5,0 m (+/- 3%)
Wymiary jako przyczepa - 9,4 m x 2,45 m x 3,6 m (+/- 3%)
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu - 3000 kg (+/- 3%)
Powierzchnia sceny - 48 m2 (+/- 3%)
Wysokość od podłoża do sceny - 1,0 - 1,4 m
Podłoga sceny - antypoślizgowa, wodoodporna
Dopuszczalne obciążenie dachu 300kg, równomiernie rozłożone na każdy łuk, łącznie 1200kg
Dopuszczalne obciążenie podłogi - 3,5 kN/m2 (ok.350 kg/m2)
Dopuszczalne obciążenie frontowych słupów - 50 kg (+/- 3%)
Dopuszczalne obciążenie Skrzydeł dźwiękowych - 500 kg (+/- 3%) w punkcie centralnym
Plandeka - atestowana (PCV)
Siatka typ A203 (czarna)
Czas rozłożenia do 60 min. (1-2 osoby)
Wyposażenie:
- Plandeka PCV na górę zadaszenia
- Siatka na tył i boki (2/3)
- Plandeka PCV na dół estrady (tzw. Maskownica)
- Słupy z kratownicy 250-Q - 4 szt.
- Schody stałe - 2 szt.
- Barierki ochronne na boki i tył
- Części zamienne
- Pokrowiec na scenę mobilną
- Plandeka do magazynowania na przód i tył zamkniętej sceny mobilnej
- Elektryczne podnoszenie dachu i elektryczne poziomowanie podłogi DMC 3000 kg
- przeszkolenie obsługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233577 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233577 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233577 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP Sp. zoo. Sp. k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575

7.3.3) Ulica: ul. Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233577 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.