eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku dla 40 podopiecznych Dziennego Domu Senior + w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku dla 40 podopiecznych
Dziennego Domu Senior + w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bipcus.starachowice.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku dla 40 podopiecznych
Dziennego Domu Senior + w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb207055-6335-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001089/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa przygotowania posiłków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328232/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „ Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej w 2022 roku dla 40 podopiecznych Dziennego Domu Senior + w Starachowicach”.
2. Miejsce dostaw:
2.1. Ośrodek wsparcia Dzienny Dom Senior+ z siedzibą przy al. Armii Krajowej 28, 27-200 Starachowice.
2.2. W przypadku czasowego zamknięcia Dziennego Domu Senior + na podstawie aktów prawa powszechnie obowiązującego (w związku z epidemią COVID-19) i zawieszenia działalności Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach z siedzibą przy al. Armii Krajowej 28, Galeria Handlowa Skałka, dowozu posiłków do miejsca zamieszkania podopiecznych placówki, znajdujących się na terenie Miasta Starachowice, pod adres i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Termin realizacji zamówienia odbywać się będzie w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00-13.15, w okresie od 03.01.2022 r. – do 30.12.2022 r. Maksymalna przewidywana ilość posiłków to około 10 040 sztuk – według kalkulacji 40 posiłków dziennie razy 251 dni robocze w okresie trwania zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
- w tygodniu powinien być dostarczany cztery razy obiad z drugim daniem mięsnym, jeden raz z daniem rybnym, w tym dwa razy z daniem mącznym; do obiadów z daniem mięsnym lub rybnym powinna zostać wykonana surówka,
- danie mięsne smażone może być dostarczone maksymalnie jeden raz w tygodniu,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, nieprzetworzonych, z ograniczoną ilością substancji zagęszczających, bez substancji konserwujących, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
- jadłospis powinien opierać się na potrawach gotowanych, pieczonych i duszonych,
- do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów spożywczych takich jak np. oleje, masło, a w przypadku smażenia oleje roślinne rafinowane,
- stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie cukru i soli,
- zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym, niedopuszczalne jest stosowanie wywarów stanowiących efekt użycia substancji typu „kostki rosołowe” lub tym podobne,
- przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów,
- Zamawiający wyklucza sporządzanie posiłków na bazie półproduktów. 5. Wymagany przez Zamawiającego schemat posiłków:
-cztery razy w tygodniu – np. zupa + drugie danie mięsne + lekko słodzony kompot + deser
-jeden raz w tygodniu - np. zupa + drugie danie bezmięsne + lekko słodzony kompot + deser
6. Waga gotowych potraw nie może być mniejsza niż:
zupa – minimum 400 ml
pieczywo – minimum 100 g
kompot – minimum 200 ml
ziemniaki, kasza, makaron, ryż – minimum 250 g
danie mięsne, ryba itp. – minimum 100 g, bez kości, sosu i panierki,
surówka – minimum 100 g
warzywa gotowane - minimum 150 g
danie mięsno-warzywne, jarskie np. pierogi itp. – minimum 250 g
7. Wykonawca zapewni przygotowanie około 2% posiłków dietetycznych w szczególności takie jak: lekkostrawne, cukrzycowe. Ich ilość jest zmienna, uzależniona od rzeczywistych potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez osoby uprawnione do korzystania z obiadów, które ze względów zdrowotnych lub innych nie mogą jeść potraw tradycyjnych. Dania nie mogą powtarzać się w okresie dekady (10 dni). Wykonawca będzie podawał jadłospis na dekadę (10 dni) do wiadomości Zamawiającego.
8. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki o najwyższym standardzie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2020.2021 t.j.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 9. Zamawiający wymaga, aby przygotowywanie posiłków odbywało się na bieżąco, z produktów świeżych, w I gatunku (to znaczy o charakterystycznej barwie i zapachu, bez odkształceń oraz uszkodzeń), zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2020.2021 t.j) oraz zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki muszą być dobrej jakości, posiadać odpowiednie walory smakowe i estetyczne;
10. Wykonawca zapewnia własne pojemniki na odpady i odbieranie tych odpadów tzw. resztek po posiłku odbywać się będzie każdego dnia do godziny 16:00.
11. Zamawiający wymaga aby dostarczone obiady posiadały temperaturę co najmniej+ 65°C do +75°C utrzymywaną w trakcie jego wydawania przy pomocy zbiorczych pojemników termicznych. Zamawiający wymaga również, by dostarczony obiad wchodzący w skład posiłku, a także dostarczone ciepłe posiłki i kompot były przygotowane w dniu jego wydawania.
12. Realizując umowę Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie pełną odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących przepisów prawnych.
13. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
14. Sprawdzania spełnienia kryteriów określonych powyżej dokonywać będzie przedstawiciel Zamawiającego w trakcie umowy. Niespełnienie któregoś z w/w kryteriów skutkować będzie bezzwłocznym rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz konsekwencjami z tym związanymi.
15. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce).
16. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków podopiecznym. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń, sprzątaniem po posiłku ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny.
17. Dania nie mogą powtarzać się w okresie dekady (10 dni). Wykonawca będzie podawał jadłospis na dekadę (10 dni) do wiadomości Zamawiającego.
18. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w godzinie wskazanej w pkt 3 posiłków w zamówionej ilości, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 30 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia w/w nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Dzienny Dom Senior+.
19. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146704,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154434,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146704,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna AGAWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260680743

7.3.3) Ulica: Piastowska

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142022,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-17 do 2022-12-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W projekcie umowy stanowiącym (Załącznik nr 3 do SWZ) zostanie pomniejszona ilość posiłków niewydanych w dniach od 03.01.2022 r. do 14.01.2022 r. według stawek zawartych w formularzu ofertowym z dnia 28.12.2021 r. w związku z nierozstrzygnięciem postępowania w 2021 roku pn. „Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej w 2022 r. dla 40 podopiecznych Dziennego Domu Senior + w Starachowicach”.
Zatem w § 3 umowy zmianie ulegnie okres wykonania umowy z 03.01.2022 r. do 30.12.2022 r. na 17.01.2022 r. do 30.12.2022 r. oraz szacunkowa ilość posiłków, w § 1 umowy, z ilości 10 040 sztuk - do ilości 9 720 sztuk.
W związku z powyższym zmieni się całkowita wartość zamówienia pomniejszona o wartość niewydanych posiłków w okresie od 03.01.2022 r. do 14.01.2022 r. (łącznie 320 sztuk posiłków, Tj. 8 dni roboczych razy 40 posiłków dziennie, w kwocie po 13,43 zł netto i 14,50 zł brutto), z kwoty 146 704,18 zł brutto do kwoty 142 022,20 zł brutto oraz szacunkowa ilość przygotowanych oraz dostarczonych obiadów do siedziby Zamawiającego dla podopiecznych Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach z ilości 9 540 sztuk - do ilości 9 220 sztuk.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.