eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › "Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych w obiektach: Nadleśnictwa Cisna, Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Wołosań", domku myśliwskim "Koliba", wiat edukacyjnych"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026657 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych w obiektach: Nadleśnictwa Cisna, Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Wołosań”, domku myśliwskim „Koliba”, wiat edukacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 87A

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cisna.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych w obiektach: Nadleśnictwa Cisna, Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Wołosań”, domku myśliwskim „Koliba”, wiat edukacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480afe60-71c8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006045/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych w obiektach: Nadleśnictwa Cisna, OSW Wołosań, domek KOLIBA”, wiat edukacyjnych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 506640 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I – „Wykonywanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych i użytkowych oraz w obejściu budynku części biurowej Nadleśnictwa Cisna”; Szczegółowy opis zamówienia dla Pakietu I:1) Utrzymanie czystości i porządku w obejściu budynku części biurowej (budynek nr 87A w Cisnej) poprzez zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, pielęgnację kwiatów ozdobnych i krzewów (podlewanie, usuwanie chwastów), w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem przed wejściami do biurowca (piasek dostarcza Zamawiający); 2) Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych, użytkowych, sanitarnych, socjalnych, korytarzy, oraz klatek schodowych, wiatrołapów obejmujące następujące czynności:a) odkurzanie podłóg i wykładzin dywanowych,b) zmywanie i konserwację powierzchni podłogowych,c) bieżące czyszczenie zaplamień miejscowych na wykładzinach dywanowych i chodnikach,d) pranie wykładzin dywanowych oraz mebli tapicerowanych, co najmniej 1 x w roku, chodników 2 x w roku,e) odkurzanie, zmywanie, czyszczenie i odpowiednia konserwacja drzwi, ram okiennych oraz okuć, klamek, poręczy klatki schodowej, mebli, półek, parapetów, listew ściennych, przeszkleń meblowych, obrazów, tablic, gablot, eksponatów, pozostałych elementów dekoracyjnych, itp. w obiekcie, f) odpowiednie odkurzanie armatury teletechnicznej, elektrycznej, sprzętu komputerowego,g) czyszczenie lamp jarzeniowych, lamp zewnętrznych, oraz włączników oświetlenia,h) czyszczenie grzejników,i) bieżące czyszczenie powierzchni szklanych,j) mycie wysokich okien (na wysokościach) na klace schodowej z zewnątrz oraz wewnątrz w celu utrzymania czystości – w miarę potrzeby,k) bieżące mycie pozostałych okien wewnątrz i na zewnątrz w celu utrzymania czystości,l) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,m) prawidłowa pielęgnacja kwiatów w biurowcu - odpowiednie podlewanie, odkurzanie, mycie, zraszanie, przesadzanie (zamawiający dostarcza donice, ziemię, nawóz),n) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych tj. mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych, umywalek i armatury, sedesów i desek sedesowych, spłuczek, czyszczenie glazury łazienkowej, lamp, luster, uchwytów na papier i ręczniki, dozowników mydła,o) sprzątanie aneksów kuchennych tj. odkurzanie, zmywanie, czyszczenie mebli, sprzętu kuchennego, lamp, luster, uchwytów na ręczniki, mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych, zlewów, czyszczenie glazury,p) czyszczenie syfonów instalacji kanalizacyjnych przy zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych (np. kret) – w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz na miesiąc,q) w miarę potrzeb uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, oraz w aneksach kuchennych ręczników - dostarczanych przez Zamawiającego (wykonawca zgłasza zapotrzebowanie),r) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci w całym budynku Nadleśnictwa oraz na zewnątrz wraz z wyniesieniem śmieci do kontenera,s) wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń i otoczenia budynku w części biurowej,t) zapewnienie obsługi porządkowej w przypadku nagłej konieczności utrzymania czystości;3) Zakres usług obejmuje zakup i dostarczenie przez Wykonawcę materiałów i środków do wykonania zamówienia na własny koszt. Materiały i środki dostarczane przez Wykonawcę:a) worki na śmieci,b) płyn (żel) do mycia toalet – bez zawartości środków drażniących np. chlor),c) środki chemiczne do utrzymania czystości w szczególności:- do mycia i pielęgnacji podłóg (dla wszystkich występujących powierzchni podłóg), - do mycia i pielęgnacji łazienek, - do czyszczenia i konserwacji mebli,- usuwania ciężkich i tłustych zabrudzeń- do czyszczenia wykładzin i chodników, - środki do udrażniania rur, - inne niezbędnie środki chemiczne potrzebne do utrzymania czystości;d) inne materiały i środki niezbędne do wykonania zamówienia.4) Zamawiający wymaga, aby sprzątanie pomieszczeń odbywało się po godzinach pracy biura tj. po godz. 15-tej, z wyjątkiem pomieszczeń o ograniczonym dostępie, które należy sprzątać w godzinach pracy Nadleśnictwa Cisna w obecności pracowników; 5) Zamawiający wymaga otwieranie budynku biurowego z wyjątkiem dni wolnych od pracy o godz. 6:50 i zamykanie o godz. 15:10, oraz przed zmrokiem zapalanie lamp na zewnątrz budynku; 6) Informacje ogólne:a) ogólna powierzchnia do sprzątania Nadleśnictwa – 592 m2b) lokalizacja: 38-607 Cisna 87AZasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu I zostały opisane w rozdziale 3 SWZ ust. 3.1 pkt 5).Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Formularzu Oferty W przypadku braku wskazania w Formularzu Oferty podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób, wskazanych w Formularzu Oferty, które zostaną skierowane do bezpośredniej realizacji zamówienia (personel sprzątający) - tzw. Obowiązek Zatrudnienia. W przypadku realizacji zamówienia przez Podwykonawcę, powyższy obowiązek dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę obciąża Podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II – „Wykonywanie usług sprzątania w Ośrodku Szkoleniowo – Wypoczynkowym „Wołosań” i w obejściu budynku, w domku myśliwskim „Koliba” w Dołżycy oraz wiaty edukacyjnej przy Nadleśnictwie i „Kolibie”. Szczegółowy opis zamówienia dla Pakietu II:1) Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń hotelowych, szkoleniowych, konferencyjnych, technicznych, technologicznych, magazynowych i sanitarnych obejmujących następujące czynności:a) odkurzanie podłóg i wykładzin dywanowych,b) konserwację podłóg parkietowych,c) zmywanie i konserwacja posadzek ceramicznych,d) wymiana brudnej bielizny pościelowej i ręczników,e) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych tj. mycie umywalek, kabin natryskowych i muszli klozetowych z ich dezynfekcją, oraz czyszczenie armatury sanitarnej;f) w miarę potrzeb uzupełnienie papieru toaletowego i innych środków kosmetycznych dostarczonych przez Zamawiającego;g) opróżnianie pojemników na śmieci w całym ośrodku wraz z ich wyniesieniem do kontenera;h) mycie: luster i ścian pokrytych płytkami glazurowymi;i) odkurzanie i konserwacja mebli;j) mycie okien - na bieżąco,k) na bieżąco czyszczenie powierzchni szklanych w całym ośrodku (stolarka okienna, drzwiowa, luksfery);l) pielęgnacja kwiatów i krzewów ozdobnych w obiekcie jak również przed obiektem;m) utrzymanie w czystości placu przed wejściem do obiektu w zimie odśnieżanie, jeżeli jest taka potrzeba,n) sprzątanie wiat przed obiektami (przy Ośrodku i Kolibie), jeżeli będzie taka potrzeba,o) obsługa pralni ośrodka – wykonywanie prania i prasowania ( ręczniki, pościel, obrusy ,serwety i inne będące na wyposażeniu ośrodka) ;p) układanie czystej bielizny w magazynie;q) czyszczenie armatury teletechnicznej, elektrycznej;r) czyszczenie okuć drzwiowych i okiennych;s) czyszczenie z kurzu obrazów, oraz innych elementów dekoracyjnych;t) czyszczenie grzejników;u) zmywanie posadzek terakotowych zewnętrznych z ich konserwacją np. balkony, tarasy;v) czyszczenie z konserwacją elementów drewnianych w Ośrodku i Kolibie;w) trzepanie narzut, kołder, poduszek, chodników,x) pranie i czyszczenie wykładzin dywanowych, chodników na bieżąco,y) pranie i czyszczenie tapicerki krzeseł, foteli i kanap na bieżąco w Ośrodku i Kolibie,z) utrzymanie w czystości wind,aa) utrzymanie w czystości dioramy ze zwierzętami,bb) odbieranie pokoi po gościach (sprawdzanie stanu pokoi i wyposażenia),cc) wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń i otoczenia Ośrodka oraz domku myśliwskiego Koliba,dd) sprzątanie pomieszczeń magazynowych oraz strychów na bieżąco.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia:, co najmniej 3 osobami - pracownikami serwisu porządkowego, w tym 1-ą osobą posiadającą doświadczenie w obsłudze przemysłowych maszyn pralniczych.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji pracowników przewidzianych do zatrudnienia przez Wykonawcę w charakterze obsługi porządkowej Ośrodka i domku Koliba.4) Wymaga się od Wykonawcy, aby pracownicy wykonujący prace porządkowe natychmiast po zauważeniu zgłaszali występujące usterki, braki i uszkodzenia wyposażenia Kierownikowi Ośrodka lub wyznaczonemu przez Kierownika pracownikowi.5) Wymaga się od Wykonawcy, aby pracownicy wykonujący prace porządkowe byli wyposażeni w estetyczne i funkcjonalne stroje, dostosowane do wykonywania różnego rodzaju prac określonych zakresem niniejszego zamówienia (obsługa pokoi, obsługa pralni).6) Wykonawca zobowiąże swoich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy do dbania o estetykę stroju oraz profesjonalne i sprawne wykonywanie usług.7) Wymaga się od pracowników Wykonawcy odnoszenia się w sposób życzliwy i uprzejmy do osób korzystających z usług Ośrodka;8) Wymaga się od Wykonawcy, aby pracownicy świadczący usługi porządkowe i obsługujący pralnię Ośrodka posiadali aktualne badania lekarskie (książeczki).9) Wykonawca będzie wyznaczał jedną osobę z zatrudnionych przy wykonywaniu umowy, która będzie pełniła dyżur na wezwanie telefoniczne w przypadku np. awarii itp.10) Zamawiający wymaga, aby sprzątanie obiektów odbywało się w terminie i w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, a także w dni ustawowo wolne od pracy.11) W celu realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, Zamawiający udostępnia Wykonawcy pomieszczenie socjalne i pomieszczenia gospodarcze (przekazane protokolarnie) w budynku OSW Wołosań. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie, własnym staraniem na własny koszt, drobnych remontów(np. malowanie i czyszczenie ścian) w udostępnionych pomieszczeniach.12) Wszystkie czynności zawarte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być wykonywane przy użyciu środków czystości, środków piorących oraz narzędzi, maszyn i urządzeń Wykonawcy.13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonywania zamówienia wyposażeniem w postaci:- 3 profesjonalnych odkurzaczy o dużej mocy ssania oraz obniżonej wartości Db (poziom hałasu dostosowany do pracy w pomieszczeniach hotelowych), - 1 urządzenia do profesjonalnego ekstrakcyjnego prania wykładzin dywanowych,- 1 urządzenia froterująco/polerującym (ilość obrotów- do 300 obrotów/min.)14)Używane do wykonywania prac określonych w w/w opisie środki czystości, środki piorące muszą być dostosowane do czyszczonych powierzchni i powinny posiadać wymagane atesty oraz karty bezpieczeństwa a ich asortyment powinien być uzgodniony z Kierownikiem Ośrodka.15) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni na bieżąco wgląd do używanych w Ośrodku preparatów chemii czystościowej i piorącej.16) Zamawiający zabrania Wykonawcy świadczenia usług pralniczych oraz prasowalniczych obcym firmom lub osobom fizycznym.17) Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy pomieszczenia socjalne, pomieszczenia magazynowe, pralnię, suszarnię wraz z urządzeniami pralniczymi oraz bieliznę pościelowa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie, własnym staraniem i na własny koszt, drobnych remontów np. malowanie i czyszczenie ścian w udostępnionych pomieszczeniach.18) Za wszystkie braki, uszkodzenia i zniszczenia powierzonych przedmiotów oraz uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i sprzętu OSW „Wołosań”, domku myśliwskiego „Koliba” oraz wiaty odpowiedzialność materialną ponosi Wykonawca, a ich koszty zostaną potrącone z Wynagrodzenia.19) Wymaga się od Wykonawcy dbałość i estetykę stroju pracowników przy realizacji umowy oraz profesjonalne i sprawne wykonanie usług. 20) Informacje ogólne:a) Ogólna powierzchnia do sprzątania:- Ośrodek Szkoleniowo –Wypoczynkowy „Wołosań” – około 2 015 m2 - Domek myśliwski „Koliba” – 204,17 m2- Wiata przy domku „Koliba” – 30 m2- Wiata edukacyjna przy Nadleśnictwie – 123,45 m2b) Lokalizacja:- Ośrodek Szkoleniowo – Wypoczynkowy „Wołosań” – 38-607 Cisna 87- Domek myśliwski „Koliba” z wiatą – miejscowość Dołżyca- Wiata edukacyjna przy Nadleśnictwie -38-607 Cisna 87AZasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu II zostały opisane w rozdziale 3 SWZ ust. 3.1 pkt 5).Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Formularzu Oferty W przypadku braku wskazania w Formularzu Oferty podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób, wskazanych w Formularzu Oferty, które zostaną skierowane do bezpośredniej realizacji zamówienia (personel sprzątający) - tzw. Obowiązek Zatrudnienia. W przypadku realizacji zamówienia przez Podwykonawcę, powyższy obowiązek dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę obciąża Podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.5.) Wartość części: 410640 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95644,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95644,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGP CLEAN PARTNER Sp. z o. o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Medica Sp. z o. o; DGP Provider SP. z o. o; 7 MG Sp. z o. o.; SEBAN Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021820528

7.3.3) Ulica: Zygmunta Słomińskiego 15/52

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-195

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95644,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465973,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630547,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465973,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGP CLEAN PARTNER Sp. z o. o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Medica Sp. z o. o; DGP Provider SP. z o. o; 7 MG Sp. z o. o. ; SEBAN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021820528

7.3.3) Ulica: Zygmunta Słomińskiego 15/52

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-195

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465973,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.