Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540493/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KŁOBUCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150402660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@osirklobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osirklobuck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c0c1693-953d-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0c1693-953d-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074018/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR.251.003.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278763,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca usługi zobowiązany jest do:
1. Nieodpłatnego dostarczenia (we wskazane miejsca) na zasadzie umowy użyczenia, pojemników na odpady komunalne w następujących ilościach i o następujących wielkościach:
- 7 pojemników o pojemności 1100 litrów
- 3 pojemniki o pojemności 240 litrów
- 5 pojemników o pojemności 2500 litrów.
2. Odbioru i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
3. Nieodpłatnego dostarczenia (we wskazane miejsca) na zasadzie umowy użyczenia, 3 przenośnych kabin toaletowych typu TOI TOI.
4. Serwisowania oraz usuwania nieczystości ciekłych z przenośnych kabin toaletowych typu TOI TOI.
5. Opróżniania zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego w Libidzy przy Wiejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy pomocy wozu asenizacyjnego o pojemności 5 m3.
3.2 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 520 razy pojemnik 2500 l, 214 razy 1100 l, 84 razy pojemnik 240 l
1) Kłobuck, ul. Sportowa 14
- 1 pojemnik 1100 l. wywóz w miesiącach: I, II, III, IV, XI, XII z częstotliwością raz na dwa tygodnie (piątek), co daje 13 wywozów, 13 pojemników.
- 2 pojemniki 1100 l. wywóz w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX, X z częstotliwością raz w tygodniu (piątek), co daje 26 wywozów po 2 pojemniki w sumie 52 pojemniki;
oraz
- 3 pojemniki 240 l, wywóz z częstotliwością raz na 2 tygodnie (piątek), co daje 26 wywozów, 78 pojemników plus 6 pojemników co daje łącznie 84 pojemniki.
2) Kłobuck, ul. Targowa
- 5 pojemników 2500 l wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek), co daje 104 rocznie razy 5 pojemników w sumie 520 wywozów;
3) Kłobuck, ul. Zamkowa 4
- 1 pojemnik 1100 l wywóz z częstotliwością raz w tygodniu, co daje 52 wywozy, 52 pojemniki.
4) Kłobuck, ul. Stawowa zbiornik Zakrzew
- 2 pojemniki 1100 l. wywóz w miesiącach V, IX z częstotliwością jeden raz w tygodniu (piątek), co daje 9 wywozów, 18 pojemników.
natomiast w miesiącach VI, VII, VIII wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek), co daje 26 wywozów, 52 pojemniki.
- 1 pojemnik 1100 l wywóz w miesiącach: I, II, III, IV, X, XI, XII z częstotliwością 1 raz w miesiącu ( połowa miesiąca), co daje 7 wywozów, 7 pojemników.
5) Łobodno, Baza Sportowo-Rekreacyjna, ul. Prusa w Łobodnie
- 1 pojemnik 1100 l. wywóz z częstotliwością raz w miesiącu, co daje 14 wywozów, 14 pojemników.
6) Libidza, Wiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy
1 pojemnik 1100 l. wywóz w miesiącach IV, VI, VIII, X, XII co daje 6 wywozów, 6 pojemników.
7) świetlica wiejska w Gruszewni
1 pojemnik 240 l. wywóz w miesiącach III, V, VII, VIII, IX, XII co daje 6 wywozy, 6 pojemników.
3.3 Częstotliwość odbioru nieczystości ciekłych i serwisów kabin toaletowych typu TOI TOI:
Nieodpłatne dostarczanie we wskazane miejsca - na zasadzie umowy użyczenia - 2 toalet typu TOI TOI oraz usuwaniu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych, a także utrzymaniu czystości i opróżnianiu nieczystości ciekłych z znajdujących się na terenie posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
1) Kłobuck, ul. Stawowa zbiornik Zakrzew
Na teren zbiornika należy dostarczyć i ustawić we wskazanym miejscu, kabinę toaletową typu TOI TOI, którą należy opróżniać z następującą częstotliwością:
- w miesiącach V, VI, i IX - 1 raz w tygodniu (w piątek) co daje 14 wywozów.
- w miesiącach VII, VIII – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) co daje 17 wywozów.
2) Kłobuck, ul. Sportowa 14
Na teren OSiR należy dostarczyć i ustawić we wskazanym miejscu, kabinę toaletową typu TOI TOI, którą w miesiącach V, VI, VII, VII, IX, X należy opróżniać z częstotliwością raz w miesiącu, co daje 6 wywozów, po 1 kabinie.
Łącznie 37 serwisów kabin toaletowych typu TOI TOI.
3.4 Częstotliwość opróżniania zbiornika bezodpływowego:
1) Wiejskim Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy
Bezodpływowy zbiornik należy przy pomocy pojazdu asenizacyjnego o pojemności 5 m3 opróżniać z częstotliwością trzy razy w roku w miesiącach V, VIII, XI, łącznie 15 m3.
2) Świetlica wiejska w Gruszewni
Bezodpływowy zbiornik należy przy pomocy pojazdu asenizacyjnego o pojemności 5 m3 opróżniać z częstotliwością trzy razy w roku w miesiącach V, VIII, XI, łącznie 15 m3.
Łącznie odbiór 30 m3 nieczystości płynnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278763,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278763,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278763,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011089141
7.3.3) Ulica: Radomska 12
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278763,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.