eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH NIEZBĘDNYCH DO PRZYGOTOWANIA POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH W 2023 R. DO INTEGRACYJNEGO RADKOWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH NIEZBĘDNYCH DO PRZYGOTOWANIA POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH W 2023 R. DO INTEGRACYJNEGO RADKOWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INTEGRACYJNY RADKOWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022105160

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOLESŁAWA CHROBREGO 12-14/1

1.5.2.) Miejscowość: Radków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748712101

1.5.8.) Numer faksu: 748712101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maluch@radkowklodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: irzz.e-bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d83dd38d-5c21-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka dzienna nad dziećmi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH NIEZBĘDNYCH DO PRZYGOTOWANIA POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH W 2023 R. DO INTEGRACYJNEGO RADKOWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83dd38d-5c21-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027450/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktow spożywczych niezbędnych do przygotowania posiłków dla dzieci uczęszczających w 2023 r. do Integracyjnego Radkowskiego Zespołu Żłobków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192279,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych niezbędnych doprzygotowania posiłków dla dzieci uczęszczających w 2023 r. do Integracyjnego Radkowskiego Zespołu Żłobków.
1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 grup produktów dla części :
1) produkty zwierzęce, mięso, wędliny;
2) różne produkty spożywcze;
3) produkty z ziarna i skrobi;
4) produkty mleczarskie;
5) ryby i przetwory rybne;
6) warzywa i owoce;
7) produkty głęboko mrożone;
8) jaja.
1. Zakres rzeczowy poszczególnych grup produktów został wyszczególniony w Formularzu Cenowym stanowiącym integralną część niniejszej SWZ. Ilości podane w Formularzu Cenowym, są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub
lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie
parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem
przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154) oraz wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004/WE z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny żywności i żywienia.
4. Artykuły żywnościowe winny być:
1) świeże i z ważnym terminem przydatności do spożycia;
2) wysokiej jakości – w pierwszym gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych, tj. wygląd, tekstura, konsystencja, smak i zapach charakterystyczne dla rodzaju produktu;
3) zgodne z obowiązującymi przepisami i normami;
4) bez obcych zapachów, posmaków, bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych
5) dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, zawierających informacje dotyczące m. in. nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towary, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami;
6) posiadać niezbędne certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami oraz dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu, w tym świadectwo jakości lub handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokumentację pozwalającą na zidentyfikowanie źródła pochodzenia dostarczonej partii towaru (producent i kraj pochodzenia), które na prośbę
Zamawiającego będą udostępniane;
7) opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, szczelne;
8) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia nie powinna być wyższa niż - 18°C;
9) owoce lub warzywa powinny być jednolite, tej samej odmiany, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie.
5. Upływ okresu przydatności do spożycia nie może przekraczać ½ całego zadeklarowanego przez producenta okresu ważności.
6. Zamawiający nie dopuszcza opakowań zastępczych, niespełniających obowiązujących przepisów.
7. Nie dopuszcza się produktów, które przed dostawą przeszły proces mrożenia (dotyczy mięsa,wędlin, świeżych owoców i warzyw).
8. Całkowicie niedopuszczalne jest dostarczanie produktów, które przeszły proces podwójnego mrożenia (dot. mrożonek).
9. Zamówienia będą składane najpóźniej do godziny 12:00 w dzień poprzedzający planowaną dostawę, a w przypadku dostaw mających odbyć się pierwszego dnia roboczego po dniach wolnych od pracy, zapotrzebowanie będzie składane najpóźniej w ostatnim dniu roboczym przed
dniami wolnymi do godziny 12:00. Zamówienia składane będą w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie.
10. Wszystkie dostawy realizowane będą codziennie od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: 7:00 – 10:00, przy czym produkty wskazane w zamówieniu jako niezbędnie do przygotowania śniadania powinny zostać dostarczone najpóźniej do godziny 7:30.
11. W wyjątkowych wypadkach zmiana godziny dostawy jest możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
12. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawieniu faktury VAT raz w miesiącu. Towary ujęte na fakturze powinny wynikać z zamówień składanych przez Zamawiającego. Termin płatności - 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
13. Do składania zamówień oraz odbioru towarów upoważnieni będą pracownicy Integracyjnego Radkowskiego Zespołu Żłobków.
14. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany na towar właściwy.
15. Artykuły żywnościowe dostarczane będą przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zatem koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
16. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualne potrzebne pojemniki, przy każdorazowej dostawie towaru, na okres do następnej dostawy.
17. Odbioru ilościowo – jakościowego towaru w oddziałach Integracyjnego Radkowskiego Zespołu Żłobków dokonają upoważnieni pracownicy w obecności kierowcy lub pracownika Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15884000-8 - Produkty dla niemowląt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192279,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192279,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192279,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Wielobranżowy Idzi Marduła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8850003874

7.3.3) Ulica: Polanicka

7.3.4) Miejscowość: Wambierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 57-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192279,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.