eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Utrzymanie, konserwacja i oznakowanie dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026521 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie, konserwacja i oznakowanie dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie, konserwacja i oznakowanie dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf33e60-72c4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002071/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie, konserwacja i oznakowanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki.Część A – oznakowanie pionowe – załącznik Nr 1 do SWZ2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A , zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składa się także:- przedmiar robót na cz. A ,- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB ).3. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy przystąpienia do realizacji poszczególnych zadań będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót: maksymalnie o +/- 25% przewidywanych ilości robót, jeżeli zmiana zakresu robót będzie konieczna z przyczyn obiektywnych niezależnych od Zamawiającego. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992300-0 - Znaki uliczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki.Część B – oznakowanie poziome – załącznik nr 1 do SWZ2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. B, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składa się także:- przedmiar robót na cz. B ,- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB ).3. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy przystąpienia do realizacji poszczególnych zadań będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót: maksymalnie o +/- 25% przewidywanych ilości robót, jeżeli zmiana zakresu robót będzie konieczna z przyczyn obiektywnych niezależnych od Zamawiającego. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992300-0 - Znaki uliczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122052,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128940,90

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126348,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAFICO Marta Oksięciuk-Błońska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272777840

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 60/260

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72030,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109341,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72030,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAFICO Marta Oksięciuk-Błońska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272777840

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 60/260

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.