eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Zarządzanie i promocja projektu - ETAP II pn.: "Budowa i przebudowa systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków Gmin Ziemi Gorlickiej"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026454 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zarządzanie i promocja projektu – ETAP II pn.: „Budowa i przebudowa systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków Gmin Ziemi Gorlickiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.4.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: (18) 354 13 00

1.4.8.) Numer faksu: (18) 354 10 85

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026454

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00023668/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Wszelkie niezbędne informacje zawarte są w BIP Zamawiającego.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJACYCH WYKONAWCY.1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP.2. Odwołanie (art. 513-515 ustawy Pzp) przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. 4. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.3) Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.4) Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.7. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga (art.579) do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.

Po zmianie:
Wszelkie niezbędne informacje zawarte są w BIP Zamawiającego.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJACYCH WYKONAWCY.1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP.2. Odwołanie (art. 513-515 ustawy Pzp) przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. 4. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.3) Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.4) Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.7. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga (art.579) do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.Zmiana wynagrodzenia1. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 17 ust. 1 w przypadkach określonych w art. 436 pkt 4 lit. b) Pzp., tj. w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego lub 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalanych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Dz. U. z 2020r., poz. 2207 ze zm. Lub3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, Dz. U. z 2020 r., poz. 1342 ze zm. • na zasadach i w sposób określony w ust. 2-17, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmieniona wysokość wynagrodzenia będzie obowiązywać nie wcześniej niż po dacie wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1. Kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej Umowy. Szczegółowy opis zawiera projekt umowy po modyfikacji zał. nr 8 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu) w przypadkach wystąpienia okoliczności wyszczególnionych w projekcie umowy z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiany postanowień umowy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 Pzp.2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) Pzp, przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia m. in.:1) zmiany obowiązujących przepisów – jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,2) zaistnienia konieczności przesunięcia terminu umownego w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian „Wytycznych” lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;5) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych;6) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty w związku z udziałem zmienianej osoby zobowiązany jest zapewnić zastępstwo o co najmniej takim samym doświadczeniu. W takiej sytuacji strony zawrą aneks wskazujący nowe osoby.3. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod:4. Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,5. Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.6. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich, pod rygorem nieważności, pisemnym aneksem.

Po zmianie:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. 2. Zmiany postanowień umowy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 Ustawy Pzp.3. Ponadto Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) Pzp, przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia m. in.:1) zmiany obowiązujących przepisów – jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,2) zaistnienia konieczności przesunięcia terminu umownego w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian „Wytycznych” lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;5) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych;6) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty w związku z udziałem zmienianej osoby zobowiązany jest zapewnić zastępstwo o co najmniej takim samym doświadczeniu. W takiej sytuacji strony zawrą aneks wskazujący nowe osoby.4. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy- odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.5. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod:1) Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.6. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich, pod rygorem nieważności, pisemnym aneksem.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-07 09:00

Po zmianie:
2021-04-08 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-07 10:00

Po zmianie:
2021-04-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-06

Po zmianie:
2021-05-07

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.