eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechatronicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechatronicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241805464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324329812

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zstrybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstrybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zst.bip.edukacja.rybnik.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechatronicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a928ed6d-2c20-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00294221/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechatronicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294290/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/RPSL.11.02.03-24056C/19-00/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152357,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechatronicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku”:

- 1 szt. Program do programowaniu w środowisku GRAFCET,
- 1 zestaw 3 Modeli linii produkcyjnych do pracowni mechatroniki,
- 1 szt. Model magazynu wysokiego składowania,
- 1 szt. Stanowisko mini linii współpracy robota z frezarką.
Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do celów edukacyjnych - wyposażenie pracowni szkolnej zawodowej przez Zespół Szkół Technicznych w Rybniku. Zamówienie dokonywane jest bez podziału na części, ponieważ przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zintegrowanych elementów wyposażenia jednej pracowni mechatronicznej. Zakupione elementy muszą ze sobą współpracować i współgrać nie powodując żadnych zakłóceń oraz muszą wzajemnie się uzupełniać co może zapewnić jeden dostawca. Musi być jedna osoba odpowiedzialna za instalację dostarczonego wyposażenia pracowni w jedną całość. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48985000-6 - Języki programowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne

48985000-6 - Języki programowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138617,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138617,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138617,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mechatronik Artur Grochowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: brak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759-130-02-22

7.3.3) Ulica: Leopolda Lisa Kuli 103/2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138617,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.