eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Wykonanie projektów budowanych oświetlenia drogowego na terenie Gminy Węgliniec



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026394 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów budowanych oświetlenia drogowego na terenie Gminy Węgliniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://wegliniec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektów budowanych oświetlenia drogowego na terenie Gminy Węgliniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1886ee9e-7115-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003998/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Budowa oświetlenia drogowego ul. Gajowa w Starym Węglińcu - wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.3 Budowa oświetlenia drogowego Kościelna Wieś dz nr 275/2, 324,383,338 - wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.4 Budowa oświetlenia drogowego ul. E. Plater w Ruszowie i wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.5 Budowa oświetlenia drogowego ul. Lipowa 23-25 w Ruszowie - wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.6 Budowa oświetlenia drogowego ul. Wesoła 13-16a w Czerwonej Wodzie - wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.7 Budowa oświetlenia drogowego ul. Kolejowa w Czerwonej Wodzie - wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.8 Budowa oświetlenia drogowego ul. Czerwionki do nr 5 w Czerwonej Wodzie - wykonanie dokumentacji projektowej

1.3.11 Budowa oświetlenia drogowego ul. Łużycka w Ruszowie - wykonanie dokumentacji projektowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych oświetlenia drogowego na terenie Gminy Węgliniec z elementami projektu wykonawczego wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i złożenie wniosku do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z dokumentacją projektową zawierającą: a)Projekty budowlane z elementami wykonawczego, b)Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c)Kosztorys inwestorski, d)Przedmiar robót,1.2. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie zgodnie z wymogami ustawy z dnia 02.09.2004r. Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury, w sprawie szczegółowego zakresu, formy dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129) oraz innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami. 1.3. Dokumentację projektową należy wykonać w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF. 1.4. Wykonawca zapewni mapę do celów projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67500

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106790

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67500

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO ENERGY POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482662066

7.3.3) Ulica: ul. Górna 29B

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.