eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › "Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu "Laboratoria Przyszłości""



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238

1.5.8.) Numer faksu: 14 65 14 095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,342909,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080da34b-57f8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001683/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305982/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.22.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

• Część I zamówienia obejmuje następujące dostawy:

Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego

1

Filament
Ilość sztuk: 90
Biodegradowalne filamenty muszą być kompatybilne z zaoferowaną drukarką 3D. 1 rolka = 1 kg, 6 różnych kolorów (po 5 sztuk danego koloru).

2

Drukarka 3D wraz z akcesoriami

Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne drukarki 3D:
- Technologia: FDM
- Pole robocze: 15cm x 15cm x 15cm, podświetlane
- Stół roboczy: Wymienny
- kompatybilny slicer
- Obudowa drukarki: przezroczysta
- Podgląd wydruku: zdalny podgląd wydruku
- Wyświetlacz: z polskim menu, dotykowy, kolorowy, zdalny podgląd wydruku
- Łączność: WIFI, USB, karta SD
- Prędkość druku: 120 mm/s
- Średnica dyszy: 0,4 mm
- Zabudowane lub wymienne boki drukarki Akcesoria:
Zaoferowana drukarka 3D musi być wyposażona w niezbędne akcesoria do obsługi wydruku, m.in.: cążki, szpachelka, pęseta oraz niezbędne oprogramowanie z licencją zapewniającą prawidłowe działanie zaoferowanej drukarki 3D zgodne z jej przeznaczeniem.
Informacje dodatkowe:
- Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
- Autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA (Service Level Agreement ) do 3 tygodni.
- Serwis i wsparcie techniczne, w tym serwis wyłącznie na terenie RP.
- Wsparcie techniczne w języku polskim.
- Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).

3

Laptop
Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne laptopa:
- Przekątna ekranu: nie większa niż 15,6 cali
- Procesor: o minimalnej wydajności 10 000 punktów Average cpu Mark wg. cpu benchmark.net
- Pamięć RAM: minimum 16 GB
- Dysk: minimum 512 SSD,
- Złącza: HDMI, USB,
- Czytnik kart SD,
- Komunikacja Wi-Fi,
- Bluetooth 4.0,
- System operacyjny: Windows 10 Pro lub równoważny
GWARANCJA: laptop minimum 24 miesiące, bateria minimum 12 miesięcy.

4

Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami
Ilość sztuk: 3
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami w szczególności:
- płytki stykowe prototypowe
- zestaw przewodów

5

Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem

Ilość sztuk: 3
Stacja wyposażona w funkcję płynnej regulacji temperatury i jej stabilizacji. Parametry minimalne:
- Wyświetlacz: LED z podświetleniem
- Moc: 75W
- Napięcie zasilania: 24V
- Zakres temperatur: 200-480°C
- Przepływ powietrza 120 l/min

6

Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami

Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne:
- Jakość zapisu: Full HD
- Nagrywanie w rozdzielczości 4K Ultra HD (3840 x 2160 pikseli)
- Stabilizator obrazu: optyczny lub cyfrowy
- Szerokokątny obiektyw 26,8 mm
- Zoom optyczny 20×
- Zoom cyfrowy 250x
- Ekran: Panoramiczny (16:9) Akcesoria:
- torba na aparat
- akumulator - 2 szt.
- ładowarka do akumulatorów
- zasilacz
- przewód przejściowy USB GWARANCJA: minimum 12 miesięcy


7

Statyw z akcesoriami

Ilość sztuk: 3
Przeznaczenie: statyw do aparatu i kamery. Parametry minimalne:
- Mocowanie górne: 1/4″ gwint męski
- Ilość sekcji: 5
- Wysokość minimalna: 36 cm,
- Rodzaj głowicy: Głowica kulowa
- Blokada kuli: Tak
- Wysokość maksymalna: 143 cm
- Przechył przód-tył: +90°/-32°
- Przechył na bok: +32°/-32°
- Obrót w panoramie: 360 ° Akcesoria:
- Torba

8

Mikroport z akcesoriami

Ilość sztuk: 6
Przenośny zestaw mikrofonów bezprzewodowych wykorzystywany do nagrywania dźwięków. Parametry minimalne:
- transmisja cyfrowa: 2.4 GHz
- pasmo przenoszenia: 50Hz - 18 KHz
- zakres pracy: 50 metrów
- zasilanie: wbudowany akumulator litowo-jonowy lub USB-C DC 5V
- żywotność baterii: od 6 do 7h
- nie wymaga podłączenia do kamery: TAK Akcesoria:
- odbiornik RX
- nadajnik TX
- kabel mini Jack 3,5 mm TRS/TRS
- kabel mini Jack 3,5 mm TRs/TRRS (do smartfonów)
- 2x kabel USB/USB-C Gwarancja: minimum 12 miesięcy


9

Oświetlenie do realizacji nagrań

Ilość sztuk: 3
Zestaw lamp światła ciągłego. Parametry minimalne:
- 2 świetlówki: 35W
- temperatura barwy świetlówek: 5500K

10

Oświetlenie do realizacji nagrań

Ilość sztuk: 1
Lampa ze statywem i mini boomem. Parametry minimalne:
- Wymiary lampy: 50 x 70 cm
- Wysokość statywu: 0,8 do 2 m
- Długość ramienia 53-133 cm,
- Żarówki E27, Moc żarówki: 85W, wydajność żarówki: 400W


11

Mikrofon kierunkowy z akcesoriami

Ilość sztuk: 4
Kierunkowy mikrofon pojemnościowy, zapewniający wysokiej jakości nagrywanie dźwięku. Parametry minimalne:
- Kierunkowość: kardioidalna
- Pasmo przenoszenia: 75 Hz - 18 kHz kHz
- Impedancja wyjściowa: 600 Ohm
- Stosunek sygnału do szumu: 76 dB
- Złącze: mini Jack (3,5 mm) TRS Akcesoria:
- mikrofon
- pianka przeciwwietrzna

12

Gimbal

Ilość sztuk: 3
Przeznaczenie: do smartfona. Parametry minimalne:
- Wymiary gimbala ze statywem: dł.: 138 mm, śr.: 32 mm
- Regulacja kątu wysięgnika: 0 do 90°
- Wymiary (dł. x szer. wys.): rozłożony: 264.5×111.1×92.3 mm
- Wymiary (dł. x szer. wys.): złożony: 174.7×74.6×37 mm
- magnetyczny uchwyt na telefon: 34 g
- Maks. Długość wbudowanego wysięgnika: 215 mm
- Waga kompatybilnego telefonu: 230 ± 60 g
- Grubość kompatybilnego telefonu: 6,9–10 mm
- Szerokość kompatybilnego telefonu: 67–84 mm
- Kabel zasilający
- Pokrowiec
GWARANCJA: minimum 12 miesięcy

13

Aparat fotograficzny z akcesoriami


Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne:
- Rozdzielczość cyfrowa matrycy [Mpx]: 20
- Rodzaj matrycy: CMOS
- Wbudowana lampa błyskowa: TAK
- Rozmiar matrycy [cal]: 1
- Wielkość ekranu LCD [cal]: 3
- Stabilizacja optyczna obiektywu: TAK
- Zoom optyczny: x2.7
- Kolor obudowy: Czarny
- Rodzaj zasilania: Akumulatorowe
- Wyjście HDMI: microHDMI
- interfejs: USB, Wi-Fi, Bluetooth
- Zoom cyfrowy: x11
- Zoom optyczny: x2.7
- Rodzaj ekranu: Dotykowy ekran LCD, Ruchomy ekran LCD
- Łączność bezprzewodowa: Bluetooth, Wi-Fi GWARANCJA: minimum 12 miesięcy Akcesoria:
- Pokrowiec

UWAGA!
W przypadku gdy łącznie zostaną spełnione wymagania techniczne - aparat fotograficzny oraz kamera cyfrowa mogą być w jednym urządzeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19435100-5 - Nici do szycia

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42715000-1 - Maszyny do szycia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 90100 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

• Część II zamówienia obejmuje następujące dostawy:

Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego

1.

Maszyna do szycia z akcesoriami

Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- 16 zaprogramowanych ściegów 3 wariantów dziurki w jednym kroku
- pokrętło wyboru ściegu
- oświetlenie LED
- automatyczne nawijanie
- mocowanie stopki
- regulowane naprężenie górnej nici
- opuszczany transporter do swobodnego prowadzenia materiału
- elektroniczna kontrola prędkości
- prędkość maksymalna do 860 wkłuć na minutę
- pozycja zatrzymania igły (do wyboru na górze lub na dole)
- gwarancja min. 12 miesięcy
- igły do maszyny (zgodnie z modelem)

Akcesoria w zestawie – opcjonalnie:
- stopka do ściegu zygzakowego
- stopka owerlokowa
- stopka do wszywania zamków
- stopka krawędziowa
- stopka do przyszywania guzików
- stopka do obszywania dziurek
- śrubokręt
dodatkowy trzpień szpulki
- siatka na szpulkę
- nasadka szpulki mała, średnia, duża

2.

Zestaw akcesoriów do robótek ręcznych wraz z regałem.

Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- Regał dwukolumnowy na pojemniki wraz z nadstawką na nici – 1 szt.
- Pojemnik płytki do regału – 12 szt
- Pojemnik głęboki do regału – 4 szt.
- Wkład do pojemnika z 6 przegrodami – 4 szt.
- Wkład do pojemnika z 8 przegrodami – 1 szt.
- Nici – 40 kolorów po 5 sztuk
- Kordonek – 12 kolorów po 10 sztuk
- Mulina – 12 kolorów po 12 sztuk
- Igła cerówka – 30 kompletów
- Nożyczki uniwersalne – 30 szt.
- Zestaw igieł – 30 kompletów
- Szpilki główkowe – 60 kompletów
- Szydełka – 30 sztuk
- Druty dziewiarskie proste, grubość 3,5 – 30 kpl
- Druty dziewiarskie proste, grubość 4,5 – 30 kpl
- Naparstek metalowy – 30 szt.
- Obcinaczka do nici – 30 szt.
- Miarka krawiecka – 30 szt.
- Włóczka 14 kolorów – 2 komplety
- Igły do haftu – 30 kpl.
- Kanwy - 100 szt

3.

Krosna do tkania

Ilość sztuk: 30

Wymagania minimalne:
- Krosno o wymiarach 50x76x3 cm, długość podstawy 30 cm, długość drążków 56 cm – 1 sztuka
- Krosno o wymiarach 22x17 cm – 29 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19435100-5 - Nici do szycia

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42715000-1 - Maszyny do szycia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego


1.
Zestaw – wirtualna rzeczywistość

Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- Możliwość zakładania na okulary korekcyjne
- Okulary VR wraz z walizką i systemem do ładownia
- Portal umożliwiający zarządzanie zestawem okularów (min. blokowanie, podgląd poszczególnych okularów, podgląd całej klasy, monitorowaniem stanu naładowania, aktywności)
- Portal powinien zawierać min. 14 modułów dydaktycznych takich jak: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, matematyka, sztuka, muzyka, religia, wf, technologia.
- Portal ma zawierać min 1000 gotowych do wykorzystania na lekcji materiałów zawierających wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty i złożone struktury
Minimalne parametry okularów:
- Ośmiordzeniowy procesor
- Ładowanie Wejście USB-C dla kontrolera ręcznego
- Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV
- Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh
- Przedni aparat 13 Mpx z autofokusem
- Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu
- Min. 5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440
- Min 3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej
- Do czterech godzin pracy na jednym ładowaniu.
- Zintegrowane podwójne głośniki
- Ręczny kontroler z portem USB C x12
- Produkt powinien powiadać autoryzowany punkt serwisowy w Polsce
- Materiały, instrukcje w języku polskim
- Gwarancja minimum 12 miesięcy

Zestaw wirtualna rzeczywistość zawiera:
- Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) – 28 sztuk
- Walizki na gogle VR z ładowarkami
- Kostka do manipulacji elementami 3D – 28 sztuk
- Kontrolery do gogli classVR – 28 sztuk,
- oprogramowanie wspierające
- szkolenie - Class VR w nauczaniu wieloprzedmiotowym (online) - czas szkolenia 4 godziny - przedstawienie i konfiguracja systemu - wirtualna i rozszerzona rzeczywistość - tworzenie scenariuszy lekcji - wykorzystanie zasobów portalu
- ClassVR - Licencja dostępu do portalu wirtualnych lekcji na 5 lat

2.
Laptop z oprogramowaniem do obsługi okularów VR

Ilość sztuk: 1
Wymagania podstawowe:
- Ekran TFT 15,6” LED HD o rozdzielczości 1980 x 1080
- Procesor czterordzeniowy uzyskujący wynik co najmniej 4000 punktów w teście Passmark - CPU Mark
- Pamięć RAM 1x 4GB DDR4 Mhz (pamięć RAM rozszerzalna do min. 12GB)
- Dysk twardy 256GB PCIe NVMe SSD
- Karta graficzna zintegrowana z płytą główną lub procesorem.
- Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowane dwa głośniki stereo oraz cyfrowy mikrofon
- Połączenia i karty sieciowe - Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 (WOL) - WLAN 802.11 AC Porty/złącza (wbudowane) 1 x Złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 2 x USB 3.2, 1 x USB 2.0, 1 x Gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo) 1 x HDMI 1 x zasilanie DC-in Klawiatura pełnowymiarowa, w układzie US-QWERTY
- Kamera wbudowana, HD o rozdzielczości 640x480
- Bateria Litowo-jonowa 2 komorowa 36.7 Wh.
- Zasilacz zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz, max 45W.
- Gwarancja producenta komputera min 24 miesiące
- 1 rok gwarancji producenta na baterie.
- Oprogramowanie – system Windows 10

3.
Mikroskop wraz z akcesoriami

Ilość sztuk: 10
Parametry minimalne:
- okular 10x
- obiektyw 4x, 10x, 40x
- gotowe preparaty: 5 szt.
- szkiełka przedmiotowe: 5 szt
- szkiełka nakrywkowe: 10 szt
- pudełko na preparaty
- pęseta, pipeta, probówka, patyczek preparacyjny, igła preparacyjna
- pokrowiec
- zasilacz sieciowy Informacje dodatkowe:
- Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
- Autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA (Service Level Agreement ) do 3 tygodni.
- Serwis i wsparcie techniczne, w tym serwis wyłącznie na terenie RP.
- Wsparcie techniczne w języku polskim.
- Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).

4.
Tablice ścieralne
Ilość sztuk: 3
Tablica ścieralna magnetyczna, biała, wisząca, umożliwiająca pisanie markerami, z miejscem na pisaki, o wymiarach minimum 170 x 100 cm, nie większa niż 180 x 100 cm. W zestawie z tablicą: komplet markerów, gąbka, magnesy.

5.
Greenscreen
Ilość sztuk: 1
Tło fotograficzne w kolorze zieleni w obudowie. Parametry minimalne: Wymiary (rozwinięty): nie większy niż 148 x 180 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19435100-5 - Nici do szycia

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42715000-1 - Maszyny do szycia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 55200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

• Część IV zamówienia obejmuje następujące dostawy:

Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego

1.
Stolik meblowy

Ilość sztuk: 15
Wymagania minimalne:
- Wykonany z plyty meblowej o grubości min. 18mm
- Jeden stolik dla 2 osób

2.
Krzesło obrotowe

Ilość sztuk: 30
Wymagania minimalne:
- Wysokość minimalna (przed regulacją) 450 mm
- Regulacja wysokości

3.
Metalowa szafa

Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- Wysokość 1100 mm
- Szerokość 1472 mm
- Głębokość 452 mm
- Materiał – metal,
- Kolor – do wyboru z palety RAL,
- Kółka jezdne,
- uchwyty z obu stron do przemieszczania,
- dwupunktowy zamek na klucz,
- 18 mm wyprofilowany blat pokryty melaminą,
- otwory wentylacyjne do cyrkulacji powietrza,
- uchwyt - umożliwiający nawinięcie przewodu,
- główny wyłącznik prądu,
- odłączany kabel,
- 30 osobnych przegródek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19435100-5 - Nici do szycia

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42715000-1 - Maszyny do szycia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61549,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251781,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61549,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61549,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4854,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62053,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4854,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4854,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16125,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16125,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16125,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.