eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja w branży sanitarnej -terenach administrowanych przez ADK 1,2,4,5,6.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja w branży sanitarnej -terenach administrowanych przez ADK 1,2,4,5,6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl/ user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms)

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja w branży sanitarnej -terenach administrowanych przez ADK 1,2,4,5,6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4741ec25-83a1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031255/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Konserwacja w branży sanitarnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ-245/U/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 481602,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 80020,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.
Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 146894,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.
Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 93238,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.
Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 99983,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.
Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 61465,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141739285

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Stare Babice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANIT-BUD Radosław Dziurdzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015520759

7.3.3) Ulica: Reymonta

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141739285

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Stare Babice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INST-BUD-POL Krzysztof Pugacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140834389

7.3.3) Ulica: Sosnowa

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANIT-BUD Radosław Dziurdzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015520759

7.3.3) Ulica: Reymonta

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

cz.1 stawka godzino-robocza 51,74-pogotowie 230,00 czas dojazdu 2 h
cz.2 stawka godzino-robocza 45,54-pogotowie 500,00 czas dojazdu 1 h
cz.3 stawka godzino-robocza 51,74-pogotowie 230,00 czas dojazdu 2 h
cz.4 stawka godzino-robocza 61,60-pogotowie 50,00 czas dojazdu 1 h
cz.5 stawka godzino-robocza 45,54-pogotowie 500,00 czas dojazdu 1 h

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.