eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowanie terenu w Wilkowie oraz budowa stanicy rowerowej oraz przystani kajakowej z zagospodarowaniem terenu w Burkatowie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowanie terenu w Wilkowie oraz budowa stanicy rowerowej oraz przystani kajakowej z zagospodarowaniem terenu w Burkatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowanie terenu w Wilkowie oraz budowa stanicy rowerowej oraz przystani kajakowej z zagospodarowaniem terenu w Burkatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a1d308-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014982/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Wilkowie w ramach zadania: Rozbudowa infrastryktury turystycznej w dolinie rzeki Bystrzycy i Piławy- RFIL

1.1.11 Budowa stanicy rowerowej oraz przystani kajakowej z zagospodarowaniem terenu w Burkatowie w ramach zadania: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w dolinie rzeki Bystrzycy i Piławy - RFIL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430755/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2652640,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 (Wilków) obejmuje w szczególności:
1) roboty ziemne,
2) wykonanie fundamentów wraz z izolacjami,
3) wykonanie ścian żelbetowych z izolacjami,
4) montaż konstrukcji drewnianej budynku i dachu wraz z pokryciem dachowym. Zamawiający dopuszcza konstrukcję budynku wykonaną w postaci systemowego lekkiego szkieletu drewnianego o układzie konstrukcyjnym podłużno-poprzecznym. Dach o konstrukcji drewnianej w postaci prefabrykowanych wiązarów deskowych. Więźba przenosząca obciążenie śniegiem z I strefy i wiatrem z III strefy. Współczynnik przeciążenia 1,5. Systemowe ściany szkieletowe (słupowo-ryglowe), stropy wg technologii producenta ścian szkieletowych. Drewno konstrukcyjne świerkowe, klasy C24, czterostronnie strugane, suszone komorowo, wilgotność 18%, impregnowane do NRO. Szczegóły konstrukcyjne wg. projektu technicznego producenta wiązarów.
5) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
6) wykonanie ścianek działowych,
7) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (stolarkę okienną i drzwiową zamontować zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi dotyczącymi izolacyjności, drzwi wewnętrzne nie wymagają izolacji termicznej),
9) roboty malarskie i posadzki,
10) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji,
11) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
12) montaż powietrznej pompy ciepła,
13) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z ogrzewaniem podłogowym,
14) wykonanie instalacji wentylacyjnej,
15) wykonanie instalacji odgromowej,
16) wykonanie WLZ,
17) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu,
18) wykonanie instalacji p.poż., alarmowej, anten radiowych, przeciwwłamaniowych, CCTV,
19) montaż oświetlenia,
20) zagospodarowanie terenu zewnętrznego – chodniki, parking, plac zabaw, obiekty małe architektury,
21) wykonanie instalacji fotowoltaicznej – Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi dokumentami formalno-prawnymi (zmiana warunków zasilania) oraz wykonaniu instalacji w oparciu o OPIS INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ załączony do dokumentacji elektrycznej. UWAGA! Instalację fotowoltaiczną należy wycenić w kosztorysie ofertowym.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca projekt techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262620-3 - Ściany nośne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1389942,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 (Burkatów) obejmuje w szczególności:
1) roboty ziemne,
2) wykonanie fundamentów wraz z izolacjami,
3) wykonanie ścian żelbetowych z izolacjami,
4) montaż konstrukcji drewnianej budynku i dachu wraz z pokryciem dachowym. Zamawiający dopuszcza konstrukcję budynku wykonaną w postaci systemowego lekkiego szkieletu drewnianego o układzie konstrukcyjnym podłużno-poprzecznym. Dach o konstrukcji drewnianej w postaci prefabrykowanych wiązarów deskowych. Więźba przenosząca obciążenie śniegiem z I strefy i wiatrem z III strefy. Współczynnik przeciążenia 1,5. Systemowe ściany szkieletowe (słupowo-ryglowe), wg technologii producenta ścian szkieletowych. Drewno konstrukcyjne świerkowe, klasy C24, czterostronnie strugane, suszone komorowo, wilgotność 18%, impregnowane do NRO. Szczegóły konstrukcyjne wg. projektu technicznego producenta wiązarów.
5) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
6) wykonanie ścianek działowych,
7) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (stolarkę okienną i drzwiową zamontować zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi dotyczącymi izolacyjności, drzwi wewnętrzne nie wymagają izolacji termicznej),
9) roboty malarskie i posadzki,
10) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji,
11) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki i zbiornikiem na wody deszczowe,
12) wykonanie instalacji wentylacyjnej,
13) wykonanie instalacji odgromowej,
14) wykonanie WLZ,
15) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu oraz grzejników elektrycznych,
16) wykonanie instalacji alarmowej, antywłamaniowej,
17) montaż oświetlenia,
18) zagospodarowanie terenu zewnętrznego – przeniesienie istniejącej wiaty, budowa magazynu na kajaki, chodniki, plac utwardzony, wykonanie pomostu kajakowego, przygotowanie terenu pod plac zabaw, obiekty małej architektury,
19) wykonanie instalacji fotowoltaicznej – Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi dokumentami formalno-prawnymi (zmiana warunków zasilania) oraz wykonaniu instalacji w oparciu o OPIS INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ załączony do dokumentacji elektrycznej. UWAGA! Instalację fotowoltaiczną należy wycenić w kosztorysie ofertowym,
20) wykonanie stanowiska czerpania wody do celów p.poż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262620-3 - Ściany nośne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 1262697,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1827924,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1827924,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMBUD Laskowski sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMBUD Laskowski Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-281-50-66

7.3.3) Ulica: Krzywoustego 33/1

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1827924,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1601093,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1940000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1601093,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMBUD Laskowski sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMBUD Laskowski Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-281-50-66

7.3.3) Ulica: Krzywoustego 33/1

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1601093,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.