Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
- 2021/BZP 00009364/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011279/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025534 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i obsługa szkolenia online pt. "Zamówienia publiczne w projektach unijnych w oparciu o nową ustawę Prawo zamówień publicznych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 44 16 665
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.danaj@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i obsługa szkolenia online pt. "Zamówienia publiczne w projektach unijnych w oparciu o nową ustawę Prawo zamówień publicznych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b48084c-7288-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Przeprowadzenie szkolenia dla beneficentów RPO WL z zakresu zamówień publicznych w oparciu o nową ustawę Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, opinie prawne UZP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009364/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.5.2021.ADN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 868910,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56220,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach szkolenia zostanie utworzonych sześć 25-osobowych grup, łącznie dla 150 osób. Słuchaczami szkoleń będą beneficjenci, którzy otrzymali dofinansowanie z RPO WL na lata 2014-2020 w ramach konkursów ogłaszanych przez Departament Wdrażania EFRR. Sześć dwudniowych szkoleń będzie przeprowadzonych w formie online w czasie rzeczywistym. Łączny czas trwania dnia szkoleniowego wyniesie 6 godzin tj. od godz.9:00 do godz.15:00 (dwa dni – 12 godzin). Platforma, na której odbędzie się webinarium, będzie dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, np. Google Chrome. Podczas spotkania uczestnik będzie widział na ekranie swojego komputera zarówno prezentację multimedialną, jak również prelegenta omawiającego zagadnienia ujęte w programie szkolenia. W jego trakcie uczestnicy będą mogli na bieżąco zadawać pytania na czacie lub (opcjonalnie) łącząc się przez kamerę. Przed szkoleniem każdy z uczestników otrzyma link i hasło do logowania się na szkolenie. Zajęcia zostaną przeprowadzone w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin szkolenia zostanie określony w Harmonogramie, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy, który będzie ustalony najpóźniej 4 dni po podpisaniu umowy. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami dotyczącymi nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Podczas zajęć zostanie przeanalizowany proces przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trakcie realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80420000-4 - Usługi e-learning
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94500,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inkubatorem Przedsiębiorczości Inkubator Progress
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133092275
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 79
7.3.4) Miejscowość: Bychawa
7.3.5) Kod pocztowy: 23-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI INKUBATOR PROGRESS
jakie przetargi wygrała firma
INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI INKUBATOR PROGRESS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
więcej: Usługi e-learning »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.