eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupiec



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025324 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48564745057

1.5.8.) Numer faksu: +48564747952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminabiskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.biskupiec.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c4df75-75db-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002361/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BISKUPIEC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:1.1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych znieruchomości zamieszkałych z ternu Gminy Biskupiec oraz odbiór i zagospodarowanieodpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstająodpady komunalne z terenu Gminy Biskupiec w okresie 01.04.2021r. - 31.12.2022r.tj:1.1.1.komunalnych odpadów niesegregowanych(zmieszane);1.1.2. komunalnych odpadówselektywnie zbieranych, tj. papier, szkło, metale, tworzywa sztuczne, odpady ulegającebiodegradacji, 1.1.3. zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadówwielkogabarytowych;1.1.4 a także popiół oraz innych zamieszczonych w tabeli nr11.1.5.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości w pojemniki na odpady orazworki na popiół przez cały okres świadczenia usługi2. Miejsce realizacji usługi2.1. Odbioruodpadów komunalnych określonych w pkt 1.1.1.- 1.1.5 należy dokonać z nieruchomości , naktórych zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne w granicach administracyjnychgminy Biskupiec a także z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstająodpady komunalne w granicach administracyjnych gminy Biskupiec zgodnie z otrzymanymiwykazami;2.2 Przez nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy rozumie sięnieruchomości wykorzystywane w całości do celów mieszkalnych oraz nieruchomościmieszkalno-użytkowe lub użytkowo-mieszkalne w części mieszkalnej3.Dane ogólne niezbędnedla Wykonawcy:3.1. Ilość deklaracji segregowanych: 2685W tym:Nieruchomości zamieszkałe: 2339Wspólnoty – 19Nieruchomości niezamieszkałe – 151Domki letniskowe - 1763.2.Ilość osóbktóre zadeklarowały zbiórkę odpadów w sposób selektywny: 7 293szczegółowy opis przedmiotuzamówienia znajduje się w załączniku do zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2756200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2756200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2756200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDU KOMUNALKA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771476650

7.3.3) Ulica: ul. Wybudowanie 18

7.3.4) Miejscowość: Biskupiec

7.3.5) Kod pocztowy: 13-340

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2756200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31
2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.