eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja i przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak, oraz Jeleniewo



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak, oraz Jeleniewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SUWALSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670846

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 60

1.4.2.) Miejscowość: Suwałki

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.7.) Numer telefonu: 875659200

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@powiat.suwalski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025267

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00001672

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 – 9+390”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 – 9+390”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie, że Wykonawca wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające
na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie drogi (ulicy) publicznej lub wewnętrznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022., poz. 1518) o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż:
• 831 770,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 -9+390”,
• 544 375,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”,
• 1 653 430,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”,
• 433 605,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”,
• 1 041 635,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”.
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, konieczne będzie wykazanie doświadczenia na wartość wyliczoną jako suma minimalnych wymagań dla każdej części zamówienia z osobna, obliczona w oparciu o podane powyżej wartości.
b) posiadanie lub zapewnienie dostępu do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia: wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze, układarkę z możliwością wstępnego zagęszczenia;
c) dysponowanie osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako kierownik robót w tej branży.
Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831).
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie, że Wykonawca wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające
na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie drogi (ulicy) publicznej lub wewnętrznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022., poz. 1518) o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż:
• 831 770,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 -9+390”,
• 544 375,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”,
• 1 653 430,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”,
• 433 605,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”,
• 1 041 635,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”.
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, konieczne będzie wykazanie doświadczenia na wartość wyliczoną jako suma minimalnych wymagań dla każdej części zamówienia z osobna, obliczona w oparciu o podane powyżej wartości.
b) posiadanie lub zapewnienie dostępu do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia: wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze, układarkę z możliwością wstępnego zagęszczenia;
c) dysponowanie osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako kierownik robót w tej branży.
Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831).
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
c.d. wg SWZ VIII. Warunki udziału w postępowaniu

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Po zmianie:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
c.d. wg. SWZ X. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Ponadto do oferty należy załączyć:
1.1.1. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
1.1.2. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
1.1.3. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
1.1.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Ponadto do oferty należy załączyć:
1.1.1. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
1.1.2. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
1.1.3. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
1.1.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c.d. wg SWZ XIV. Opis sposobu przygotowania ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.