eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226915977

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.igf.edu.pl/zp-21-21.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe15ebeb-5673-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028611/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania pomieszczeń w siedzibie Instytutu Geofizyki PAN w Warszawie w okresie 24 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305417/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322265,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie. Obejmuje ona wykonywanie codziennych, okresowych i doraźnych czynności porządkowych, mających na celu zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarno – higienicznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego wykonywania czynności porządkowych w pomieszczeniach w siedzibie Instytutu Geofizyki PAN z użyciem własnych urządzeń i środków czystości. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 6 100 m2. Budynek posiada siedem kondygnacji (5 pięter, parter, piwnica), wyposażony jest w dwie windy o wymiarach 1550mm x 1550mm x 2075mm. Zamawiający informuje, iż łączna powierzchnia pomieszczeń objętych sprzątaniem wynosi ok. 5 864 m2. Pomieszczenia składające się na pozostałe 236 m2 nie są objęte przedmiotem zamówienia.
Lp. Rodzaj powierzchni suma pow. [m2] rodzaj pomieszczeń
1 parkiet 4296 pomieszczenia biurowe, korytarze, sale konferencyjne,
pokoje gościnne, biblioteka naukowa
2 terakota 407 łazienki, klatki schodowe, kuchnie, wiatrołapy
3 lastryko 247 korytarz piwnica, schody między parterem a piwnicą
4 wykładzina dywanowa 279 Korytarze, pokoje gościnne
5 drewno 58 Pomieszczenie warsztatowe, piwnica
6 PCV 505 pomieszczenia energetyczne, magazynowe, energetyczne
7 kamień (granit) 72 Korytarz, parter
8 Glazury 441 Ściany w łazienkach
i pomieszczeniach kuchennych
Do wykonywania usług określonych w Opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnego sprzętu i własnych środków czystości, takich jak: płyny do mycia różnych powierzchni, środki do dezynfekcji, mleczka do czyszczenia, a także kostki toaletowe i odświeżacze powietrza do toalet. Zamawiający zapewni środki higieny osobistej takie jak: mydło, ręczniki papierowe oraz papier toaletowy. Zamawiający wymaga, aby stosowane przez pracowników Wykonawcy środki czystości oraz środki do dezynfekcji posiadały karty charakterystyki substancji lub atesty PZH. Stosowane przez Wykonawcę detergenty muszą być zgodne z przepisami rozporządzenia (WE) nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie detergentów. Zamawiający zastrzega, iż środki używane przez pracowników Wykonawcy powinny być odpowiednio dobierane do rodzaju czyszczonych powierzchni, w szczególności nie powinny zawierać substancji mogących je uszkodzić, zarysować itp. W terminie 3 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania środki czystości oraz środki do dezynfekcji wraz z ich kartami charakterystyk lub atestami PZH, które będą używane przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli środków czystości oraz środków do dezynfekcji, a także innych używanych przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia kart charakterystyk substancji lub atestów PZH używanych środków. Zmiana tych środków na inne wymaga akceptacji Zamawiającego.
Za zniszczenia spowodowane niewłaściwym użyciem chemii do sprzątania odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia określonych w umowie usług sprzątania pomieszczeń z należytą starannością rozumianą m.in. jako zapewnienia odpowiedniego poziomu czystości pomieszczeń, według uznania Zamawiającego. Na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań przedstawione są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz – w zakresie udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa poniżej poniżej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad segregacji odpadów komunalnych, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz obowiązującym prawem. Wytwórcą odpadów powstających w wyniku określonych w umowie usług sprzątania pomieszczeń jest Zamawiający. Utrzymywanie czystości i porządku w siedzibie Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk winno odbywać w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, pozwalającym na sprawne funkcjonowanie Instytutu (w Instytucie obowiązują godziny pracy od pn. do pt. w godz. od 8.00 do 16.00; zatrudnionych jest około 200 osób). Zamawiający będzie cyklicznie umieszczał listy kontrolne, tj. dokumenty poświadczające wykonywanie usługi. Dokumentami tymi będą w szczególności listy obecności pracowników Wykonawcy, w których dodatkowo będzie prowadzona ewidencja rozchodu kluczy do pomieszczeń (rejestrowana będzie godzina poboru i zdania kluczy). Zamawiający informuje, iż nie przewiduje prac na wysokościach ani prac wykonywanych techniką alpinistyczną. W terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które będą realizować przedmiot Umowy wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę lub posiadają status osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym (jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację usługi przy udziale tych osób) oraz zaświadczeniem z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) o niekaralności tych osób. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522194,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT – BARBARA JAKUBCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011930087

7.3.3) Ulica: Zenona Klemensiewicza nr 5A, lok. 32

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-318

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostaje zawarta:
na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy , lecz nie wcześniej niż od dnia 01.02.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.