eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 03.01.2022r do 30.12.2022r



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno– Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 03.01.2022r do 30.12.2022r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 3 W KĘTACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356561843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 3

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@edukacja.kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.edukacja.kety.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakety.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno– Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 03.01.2022r do 30.12.2022r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8749fd19-51eb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065123/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno– Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 03.01.2022r do 30.12.2022r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292834/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285506,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część I – Artykuły spożywcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 52705,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część II - Mięso drobiowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 19705,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część III – Mięso wieprzowe i wołowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 43059,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część IV – Wędliny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 15807,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część V – Mrożonki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 24713,13 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część VI - Nabiał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 60587,27 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część VII – Pieczywo i wyroby cukiernicze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 16152,84 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˗ Część VIII – Warzywa i owoce
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 48474,52 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część IX - Jaja.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego, tzn. zawierającego skład oraz wartości odżywcze co najmniej takie, jak produkty wskazane w postaci znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych poprzez podanie znaku towarowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających parametry oraz o jakości wymienionych produktów. Wykonawca, który składa ofertę z produktem równoważnym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty jako równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dany produkt równoważny nie spełnia tych wymagań, oferta zawierająca taki produkt zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 4254,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52395,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52395,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52395,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LÓD-POL M.K. WISŁA sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510017404

7.3.4) Miejscowość: WADOWICE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52395,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18564,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18564,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18564,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP Z O.O.SP K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470086208

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18564,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym terminie, tj. do dnia 08.12.2021 r. do godz. 12:15 nie złożono żadnej oferty.
Dokument

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym terminie, tj. do dnia 08.12.2021 r. do godz. 12:15 nie złożono żadnej oferty.
Dokument

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24032,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24590,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24032,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LÓD-POL M.K. WISŁA sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510017404

7.3.4) Miejscowość: WADOWICE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24032,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50676,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50676,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50676,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W WIEPRZU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510006719

7.3.4) Miejscowość: WIEPRZ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50676,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14344,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18541,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14344,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510006895

7.3.4) Miejscowość: ANDRYCHÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14344,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78854,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78854,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78854,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Ryszard Sztafa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371589813

7.3.4) Miejscowość: KOZY

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78854,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5624,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5624,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5624,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Ryszard Sztafa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371589813

7.3.4) Miejscowość: KOZY

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5624,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.