eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy w okresie od 1.04.2021 r. - 31.03.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024980 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy w okresie od 1.04.2021 r. – 31.03.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy w okresie od 1.04.2021 r. – 31.03.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a00a96d7-7d7b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 01.04.2021 do 31.03.2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013590/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2284750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy w okresie od 1.04.2021 r. – 31.03.2022 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Odbieranie i transport odpadów komunalnych, ze wszystkich MGO nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, według wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy (PPU).2. Wyposażenie tych nieruchomości, w pojemniki na odpady zmieszane, popiół i odpady typu BIO, a dla pozostałych odpadów worki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywanie tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym.3. Wykaz usług.3.1. Odbiór, transport odpadów komunalnych według następujących grup:3.1.1. Z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy należy odbierać następujące rodzaje odpadów w każdej ilości: 3.1.1.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,3.1.1.2. odpady z metalu, tworzywa sztucznego i opakowania wielomateriałowe zebrane w sposób selektywny,3.1.1.3. odpady z papieru i tektury zebrane w sposób selektywny,3.1.1.4. odpady ze szkła zebrane w sposób selektywny,3.1.1.5. bioodpady zebrane w sposób selektywny,3.1.1.6. popioły zebrane w sposób selektywny,3.1.1.7. meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektrycznyi elektroniczny oraz zużyte opony, zebrane w sposób selektywny.3.1.2. Odpady z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych w Gminie Czersk powinny być odbierane z częstotliwością określoną w OPZ-zał. nr 1 do Zaproszenia3.2. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do gromadzenia odpadów3.2.1. Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na swój koszt (w ramach zaoferowanej ceny) do wyposażenia wskazanych przez Gminę nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie jednorodzinnej, w następujące urządzenia do zbierania odpadów komunalnych, spełniające wymagania określonew § 8 regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Czersk,3.2.1.1. w pojemniki na zmieszane odpady komunalne, popioły, oraz odpady typu Bio,3.2.1.2. w worki do selektywnej zbiórki w przypadku odpadów zbieranych selektywnie.3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na swój koszt (w ramach zaoferowanej ceny) do wyposażenia wskazanych przez Gminę nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zabudowanych budynkiem wielolokalowymw następujące urządzenia do zbierania odpadów komunalnych spełniające wymagania określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Czersk:3.2.2.1. w pojemniki na zmieszane odpady komunalne,3.2.2.2. w pojemniki do selektywnej zbiórki w przypadku odpadów zbieranych selektywnie,3.2.3. Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych przed dniem pierwszego odbioru odpadów, wynikającym z harmonogramu, wyposaży wszystkie MGO w niezbędne pojemniki lub worki do gromadzenia odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującym Regulaminem, Wykonawca zobowiązany jest dostosować wielkość pojemników do istniejących punktów odbioru odpadów,3.2.4. W przypadku zmian dotyczących liczby i pojemności pojemników lub powstania nowego MGO, Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć MGO w niezbędne pojemniki w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych,3.2.5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy informacje o zaistniałych zmianach dotyczących nieruchomości w formie codziennego raportu. Raporty Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej,3.2.6. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego raportu o zaistniałych zmianach dotyczących nieruchomości, dokonuje stosownych zmian zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Wykonawca, po dokonaniu zmian, przekaże Zamawiającemu zwrotny raport z informacją o dokonanych zmianach. Raport o którym mowa, będzie przekazywany zbiorczo, po zakończeniu miesiąca, w którym nastąpiły zmiany, jako załącznik do faktury,3.2.7. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonych pojemników na odpady na własny koszt w terminie 14 dni od zgłoszenia w formie pisemnej zapotrzebowania przez Zamawiającego,3.2.8. Wykonawca jest zobowiązany za każdy oddany przez właściciela nieruchomości worek z zebranymi selektywnie odpadami pozostawić w zamian jeden worek tego samego rodzaju,3.2.9. Dopuszcza się używanie pojemników będących własnością właściciela nieruchomości, o ile spełniają wymagania zawarte w Regulaminie,4. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz selektywnie zbieranych odpadów z tworzywa sztucznego, metalu i opakowań wielomateriałowych, szkła, papieru i tektury, bioodpadów, popiołu, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, oraz opon zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem.5. Standard sanitarny i ochrony środowiska.5.1. Wykonawca świadcząc usługi odbierania odpadów komunalnych winien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz aktów wykonawczych,5.2. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić usługę odbioru odpadów w taki sposób, aby nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników i załadunku odpadów. W przypadku wysypania się odpadów wykonawca jest zobowiązany je uprzątnąć,5.3. Wykonawca jest zobowiązany uprzątnąć i odebrać odpady umieszczone poza pojemnikami jeśli zostały rozsypane przez Wykonawcę,6. Środki transportu.6.1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Czersk lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Czersk, na terenie, do którego posiada tytuł prawny,6.2. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagańw zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122),6.3. Wykonawca zobowiązany jest dysponować specjalistycznym sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia,6.4. Wykonawca powinien posiadać i użyć do realizacji zamówienia co najmniej następujące pojazdy do odbierania odpadów:6.4.1. 1 pojazd jednokomorowy lub wielokomorowy z funkcją kompaktującą o DMC min. 26t, przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,z grzebieniowym systemem załadunkowym, z zastrzeżeniem, że pojazd wielokomorowy winien posiadać niezależne urządzenia zasypowe i odwłoki, przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,6.4.2. 3 pojazdy jednokomorowe lub wielokomorowe z funkcją kompaktującą, o DMC min. 18t, przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów kom., z grzebieniowym systemem załadunkowym, z zastrzeżeniem, że pojazd wielokomorowy winien posiadać niezależne urządzenia zasypowe i odwłoki, przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,6.4.3. 1 pojazd z funkcją kompaktującą, na podwoziu o DMC max. 12t,6.4.4. 3 pojazdy o DMC max. 3,5t, przystosowane do odbierania odpadów komunalnych, do obsługi trudno dostępnych miejsc,6.4.5. 1 pojazd o zabudowie typu hakowiec o DMC min. 18t.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551818271

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Czersk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2539777,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy tj. od 1.04.2021 r. do 31.03.2022 r.
2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.