eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica Etap 2.4,2.5,2.6



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica Etap 2.4,2.5,2.6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.4.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.7.) Numer telefonu: 48 3857790

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024834

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00576295

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica Etap 2.4,2.5,2.6, prowadzonego w trybie podstawowym.

Inwestycja polegać będzie na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowy Kiełbów do miejscowości Stare Siekluki. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje niżej wymienione działki ewidencyjne:
Etap 2.4
Kiełbów Nowy 0011;
89/2,93/1,97/2,98/12,100,111,121/4,161,276

Etap 2.5
Kiełbów Nowy 0011;
105,106/2,107,108,109,110,112,113,114,115/1,115/4,116,117,118/2,120/3,120/4,120/5,122,133/1,133/3,163,138,139/1,140

Etap 2.6
Kiełbów Nowy 0011;
97/1,98/7, 98/8,98/9, 98/10,121/2, 121/4, 121/5, 121/6, 121/8, 121/13, 121/20, 121/24,121/26, 121/27, 121/28,121/29, 121/30, 121/31,121/32,121/38,122,136,140,161,144/1, 144/2,143/2, 143/3, 143/6, 143/11, 143/12, 143/13, 143/14,151/2,163/1, 163/3,164/3, 164/5,165/1, 165/4, 165/5, 165/6, 165/7, 165/8,230/1, 230/2,241/1, 241/2,248/3, 248/4,251/1, 251/2, 251/4,
Obręb Siekluki - 0018
179, 181, 722/2
Oraz działki powstałe w wyniku podziałów powyższych działek.
Etap 2.4
Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 445,17mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 39,8mb
Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 4 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9- 2 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 349,11mb
Razem: 349,11mb
Długość głównej kanalizacji z przyłączami
L= 484,97mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 2,16 m3/d

Etap 2.5
Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1086,38mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 918,4mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb
przepompownie przydomowe- 2 szt.
Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 54 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9- 2 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1058,74mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb
Razem: 1828,61mb
Długość kanalizacji głównej z przyłączami
L= 2 774,65mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 7,68 m3/d

Etap 2.6
Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 1026,83mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 886,07mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 571,13mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø180x10,7, L= 40,13mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø110x6,6 L=519,72mb
• przepompownia sieciowa P6- 1 szt.
Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 46 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø180x10,7- 1 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 1026,83mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 886,07mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø110x6,6L=519,72mb
Razem: 2 432,62mb
Długość kanalizacji głównej z przyłączami
L= 3 043,88mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 23,28 m3/d

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, wzór umowy, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).

UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualnie nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.

3.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z przedmiarem robót, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.3. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.4.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczności przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.
3.6 W czasie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i obsługiwać wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: znaki drogowe, światła ostrzegawcze, sygnały , zapory itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności.
3.7 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji ( zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest na dostarczenie zamawiającemu kosztorysu ofertowego ( zgodnie z ceną podana w formularzu ofertowym) na etapie składania ofert. Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót ( podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen), z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania a nie ujętych w przedmiarze robót w formie szczegółowej. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego stanowi podstawy odrzucenia oferty.
3.10 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej ( w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , SWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ,źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów , urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały , urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału , urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości , co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą posiadać stosowne atesty , aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, musza spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji . Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub inspektora nadzoru i projektanta.

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica Etap 2.4,2.5,2.6, prowadzonego w trybie podstawowym.

Inwestycja polegać będzie na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowy Kiełbów do miejscowości Stare Siekluki. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje niżej wymienione działki ewidencyjne:
Etap 2.4
Kiełbów Nowy 0011;
89/2,93/1,97/2,98/12,100,111,121/4,161,276

Etap 2.5
Kiełbów Nowy 0011;
105,106/2,107,108,109,110,112,113,114,115/1,115/4,116,117,118/2,120/3,120/4,120/5,122,133/1,133/3,136,138,139/1,140

Etap 2.6
Kiełbów Nowy 0011;
97/1,98/7, 98/8,98/9, 98/10,121/2, 121/4, 121/5, 121/6, 121/8, 121/13, 121/20, 121/24,121/26, 121/27, 121/28,121/29, 121/30, 121/31,121/32,121/38,122,136,140,161,144/1, 144/2,143/2, 143/3, 143/6, 143/11, 143/12, 143/13, 143/14,151/2,163/1, 163/3,164/3, 164/5,165/1, 165/4, 165/5, 165/6, 165/7, 165/8,230/1, 230/2,241/1, 241/2,248/3, 248/4,251/1, 251/2, 251/4,
Obręb Siekluki - 0018
179, 181, 722/2
Oraz działki powstałe w wyniku podziałów powyższych działek.
Etap 2.4
Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 445,17mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 39,8mb
Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 4 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9- 2 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 349,11mb
Razem: 349,11mb
Długość głównej kanalizacji z przyłączami
L= 484,97mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 2,16 m3/d

Etap 2.5
Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 795,79mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 203,72mb
• kanały grawitacyjne PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 164,19mb (przewiert sterowany)
• kanały grawitacyjne PE100 RC SDR 17 Ø180x10,7, L= =59,98mb (przewiert sterowany)

Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 13 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PE100RC SDR 17 Ø 180x10,7- 2 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 795,79mb
• kanały grawitacyjne PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 164,19mb (przewiert sterowany)
Razem: 959,98mb
Długość kanalizacji głównej z przyłączami
L= 1 223,68mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 7,68 m3/d

Etap 2.6
Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 1026,83mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 886,07mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 571,13mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø180x10,7, L= 40,13mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø110x6,6 L=519,72mb
• przepompownia sieciowa P6- 1 szt.
Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 46 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø180x10,7- 1 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 1026,83mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 886,07mb
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø110x6,6,L=519,72mb
Razem: 2 432,62mb
Długość kanalizacji głównej z przyłączami
L= 3 043,88mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 23,28 m3/d

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, wzór umowy, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).

UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualnie nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.

3.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z przedmiarem robót, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.3. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.4.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczności przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.
3.6 W czasie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i obsługiwać wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: znaki drogowe, światła ostrzegawcze, sygnały , zapory itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności.
3.7 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji ( zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest na dostarczenie zamawiającemu kosztorysu ofertowego ( zgodnie z ceną podana w formularzu ofertowym) na etapie składania ofert. Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót ( podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen), z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania a nie ujętych w przedmiarze robót w formie szczegółowej. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego stanowi podstawy odrzucenia oferty.
3.10 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej ( w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , SWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ,źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów , urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały , urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału , urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości , co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą posiadać stosowne atesty , aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, musza spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji . Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub inspektora nadzoru i projektanta.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
8

Po zmianie:
7

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
16.1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:

100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

16.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
16.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
16.4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica
Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003, z dopiskiem: wadium na: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica Etap 2.4,2.5,2.6”
16.5 Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęte wadium,, które w terminie składania ofert, tj.: do dnia 12.01.2024 do godz. 10:00, znajdzie się na koncie Zamawiającego.
16.6 Wadium, wniesione w innej formie niż pieniężnej musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność poręczyciela lub gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta bądź poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z uwzględnieniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający, tj. Gmina Stara Błotnica;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
16.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.
16.8 W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą zgodnie z pkt. 16.7 ppkt 8) powyżej.
16.9 Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa.

Po zmianie:
16.1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:

80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

16.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
16.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
16.4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica
Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003, z dopiskiem: wadium na: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica Etap 2.4,2.5,2.6”
16.5 Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęte wadium,, które w terminie składania ofert, tj.: do dnia 22.01.2024 do godz. 10:00, znajdzie się na koncie Zamawiającego.
16.6 Wadium, wniesione w innej formie niż pieniężnej musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność poręczyciela lub gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta bądź poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z uwzględnieniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający, tj. Gmina Stara Błotnica;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
16.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.
16.8 W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą zgodnie z pkt. 16.7 ppkt 8) powyżej.
16.9 Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-12 10:00

Po zmianie:
2024-01-22 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-12 10:15

Po zmianie:
2024-01-22 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.