Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006699/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024611 z dnia 2021-03-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji „Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz paneli fotowoltaicznych na terenie Gminy Lubliniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3530100
1.5.8.) Numer faksu: 343530105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji „Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz paneli fotowoltaicznych na terenie Gminy Lubliniec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea0995f1-6b7e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Program Słoneczny Lubliniec – dostawa i montaż kolektorów słonecznych oraz ogniw fotowoltaicznych na terenie gminy Lubliniec”. Projekt jest planowany do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad realizacją inwestycji „Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz paneli fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Program Słoneczny Lubliniec – dostawa i montaż kolektorów słonecznych oraz ogniw fotowoltaicznych na terenie gminy Lubliniec”, dalej Inwestycja lub Projekt.2. Inwestycja obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 41 instalacji kolektorów słonecznych o łącznej mocy ok. 400 kW oraz 247 zestawów paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy ok. 1.160 kW, na nieruchomościach prywatnych. 3. Zakres usługi obejmuje:1) nadzór techniczny i merytoryczny przez cały okres realizacji Inwestycji tj. zarządzanie zadaniami inwestycyjnymi, organizacja, nadzór, koordynacja i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą prac,2) opracowanie i prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości Projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej, w tym przygotowywanie wniosków o płatność i rozliczanie poszczególnych transzy dotacji,3) nadzór nad właściwą promocją Projektu, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej,4) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,5) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,6) działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji,7) zapewnienie stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami zamawiającego,8) koordynowanie i egzekwowanie warunków zawartych umów,9) przygotowywanie i sporządzanie na wniosek zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących zadanie,10) udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych, tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedura arbitrażową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92054
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92054
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92054
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne „WUDIMEKS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730105694
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 60/62
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92054,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych ulicy Zagłówek oraz ulicy Wiejskiej i fragmentu ulicy Łąkowej w Lublińcu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 299 Stacja kolejowa Gniewkowo - droga krajowa nr 15"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha"
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Budowa sieci kanalizacji sanit. na ul.Owocowej w Tuszynku Maj. oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęć w miejsc. Modlica (bud. stacji uzdatniania wody wraz z przebud ujęć w Modlicy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.