eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2021-03-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024590 z dnia 2021-03-29

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Powstańców Ślaskich 186

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 53-139

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024590

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00020706/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
1.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów wformacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca siępodpisywać formatem XAdES.2. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dladokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty wformacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.3.ZaleceniaZamawiającego odnośnie podpisu zaufanego:- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10MB, dostępny format podpisu „xml”.4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjneUmożliwiające pracę na Platformie:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 2Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM,Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ichnowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszejwersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.5. Zamawiającydopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.:.doc, .docx,.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czymZamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczegoPliku to 50 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.6. Informacja na temat kodowania i czasuodbioru danych:- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są wPlatformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.7. Dokumentacjaprzedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobraniedokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „pobierz paczkę”, anastępnie „pobierz wszystkie załączniki organizatora”.8. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w sekcji5.5., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcjikorzystania z Platformy.9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego wformacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumentykwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jestrównoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisemkwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Po zmianie:
1.Postępowanie prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na Platformie zakupowej. 2.Instrukcja korzystania z Platformy:w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego; po wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).3.Zalecenia Zamawiającego odnośnie: 3.1.kwalifikowanego podpisu elektronicznego:dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).3.2. podpisu osobistego :w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.3.3.podpisu zaufanego :wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).4.Po podpisaniu plików, a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument był podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.5.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 20/4 Mb/s;komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;włączona obsługa JavaScript;zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.6.Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.7.Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać:a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż:Część 1: 250 000,00 złCzęść 2: 450 000,00 złCzęść 3: 500 000,00 złCzęść 4: 800 000,00 złCzęść 5: 550 000,00 złCzęść 6: 400 000,00 złCzęść 7: 350 000,00 złCzęść 8: 900 000,00 złb) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000 zł. Uwaga: Zamawiający dopuszcza posiadanie jednej polisy na w/w kwotę, bez względu na jaką liczbę części postępowania Wykonawca będzie składał ofertę.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:zadań obejmujących poziome oznakowanie dróg w ilości co najmniej:- dla części nr 1 oraz 7: 80 000 m2 ,- dla części nr 2, 3 oraz 6: 120 000 m2 , - dla części nr 4, 5 oraz 8: 200 000 m2 Uwaga: Wyżej wymieniony warunek może być spełniony w ramach 1 lub 2 zadań łącznie.Jako wykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót.b) dotyczącej osób dla części 1 - 8:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona.Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót:wymagana liczba osób: 1minimalne doświadczenie:3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy realizacji zadań obejmujących poziome oznakowanie dróg; 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Operatora malowarki:wymagana liczba osób: 2minimalne doświadczenie:3 letnie doświadczenie na stanowisku operatora malowarki do poziomego oznakowania dróg. UWAGA (DOT. ZADAŃ 1 -8):- Jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany;- Wykonawcy składający ofertę na kilka części muszą wykazać, że spełniają warunek na każde z części oddzielnie;- Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) w danej części; - W przypadku składania oferty na kilka części Wykonawcy muszą wskazać inne osoby dla każdej z częścic) dotyczącej potencjału technicznego dla części 1 - 8:Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia urządzenia i narzędzia techniczne wymienione poniżej: - malowarka duża samojezdna - 2 szt.,- malowarka mała - 1 szt.,- specjalistyczna frezarka do oznakowania poziomego lub inne urządzenie usuwające stare oznakowanie, nie niszczące nawierzchni dróg (metodą wodną pod wysokim ciśnieniem, śrutowania, piaskowania lub gorącego powietrza) - 1 szt.,- szczotka mechaniczna - 1 szt.,- samochód pilotażowy - 2 szt.,- samochód do ustawiania i zbierania pachołków - 2 szt.UWAGA (DOT. ZADAŃ 1 -8):Wykonawcy składający ofertę na kilka części muszą wykazać, że spełniają warunek na każde z części oddzielnie tj. posiadają potencjał techniczny stanowiący wielokrotność wymaganego potencjału technicznego

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać:a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż:Część 1: 250 000,00 złCzęść 2: 450 000,00 złCzęść 3: 500 000,00 złCzęść 4: 800 000,00 złCzęść 5: 550 000,00 złCzęść 6: 400 000,00 złCzęść 7: 350 000,00 złCzęść 8: 900 000,00 złb) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000 zł. Uwaga: a) Zamawiający dopuszcza posiadanie jednej polisy na w/w kwotę, bez względu na jaką liczbę części postępowania Wykonawca będzie składał ofertę.b) W przypadku gdy Wykonawcy będą składać ofertę wspólnie, Zamawiający uzna warunek udziału w postepowaniu za spełniony gdy każdy z Konsorcjantów wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2.000.000 zł.c) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:zadań obejmujących poziome oznakowanie dróg w ilości co najmniej:- dla części nr 1 oraz 7: 80 000 m2 ,- dla części nr 2, 3 oraz 6: 120 000 m2 , - dla części nr 4, 5 oraz 8: 200 000 m2 Uwaga: Wyżej wymieniony warunek może być spełniony w ramach 1 lub 2 zadań łącznie.Jako wykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót.b) dotyczącej osób dla części 1 - 8:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona.Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót:wymagana liczba osób: 1minimalne doświadczenie:3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy realizacji zadań obejmujących poziome oznakowanie dróg; 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Operatora malowarki:wymagana liczba osób: 2minimalne doświadczenie:3 letnie doświadczenie na stanowisku operatora malowarki do poziomego oznakowania dróg. UWAGA (DOT. ZADAŃ 1 -8):- Jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany;- Wykonawcy składający ofertę na kilka części muszą wykazać, że spełniają warunek na każde z części oddzielnie;- Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) w danej części; - W przypadku składania oferty na kilka części Wykonawcy muszą wskazać inne osoby dla każdej z częścic) dotyczącej potencjału technicznego dla części 1 - 8:Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia urządzenia i narzędzia techniczne wymienione poniżej: - malowarka duża samojezdna - 2 szt.,- malowarka mała - 1 szt.,- specjalistyczna frezarka do oznakowania poziomego lub inne urządzenie usuwające stare oznakowanie, nie niszczące nawierzchni dróg (metodą wodną pod wysokim ciśnieniem, śrutowania, piaskowania lub gorącego powietrza) - 1 szt.,- szczotka mechaniczna - 1 szt.,- samochód pilotażowy - 2 szt.,- samochód do ustawiania i zbierania pachołków - 2 szt.UWAGA (DOT. ZADAŃ 1 -8):Wykonawcy składający ofertę na kilka części muszą wykazać, że spełniają warunek na każde z części oddzielnie tj. posiadają potencjał techniczny stanowiący wielokrotność wymaganego potencjału technicznego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-07 09:30

Po zmianie:
2021-04-09 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-07 10:00

Po zmianie:
2021-04-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-06

Po zmianie:
2021-05-08

2021-03-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.