eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › "Dostawa z montażem wyposażenia pracowni Technikum Leśnego -Zespół Szkół Leśnych w Lesku"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa z montażem wyposażenia pracowni Technikum Leśnego -Zespół Szkół Leśnych w Lesku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W LESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180353121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Al. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsllesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsllesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa z montażem wyposażenia pracowni Technikum Leśnego -Zespół Szkół Leśnych w Lesku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b21509b-5b70-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Kompetentni uczniowie w Technikum Lesnym” dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSL.342-05/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122742,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:Wyposażenie klasopracowni łowiectwa, w tym:
1) Eksponaty edukacyjne (łowieckie) – duże ssaki – jeleń 1 szt. ( samiec )
2) Eksponaty edukacyjne (łowieckie –średnie ssaki) – dzik 1 szt.
3) Eksponaty edukacyjne (łowieckie –średnie ssaki) – sarna 1 szt. (samiec)
4) Eksponaty edukacyjne (łowieckie –średnie ssaki) – borsuk 1 szt.
5) Eksponaty edukacyjne (łowieckie –średnie ssaki) – jenot 1 szt.
6) Eksponaty edukacyjne (łowieckie –średnie ssaki) – lis 1 szt.
7) Eksponaty edukacyjne (łowieckie - ptaki łowne) – bażant – 2 szt. ( samiec i samica )
8) Eksponaty edukacyjne (łowieckie - ptaki łowne) – kaczka – 2 szt. ( samiec i samica )
9) Eksponaty edukacyjne (łowieckie - ptaki łowne) –kuropatwa – 2 szt. (samiec i samica )
10) Eksponaty edukacyjne (łowieckie – medaliony) – sarna 1 szt. ( samiec )
11) Eksponaty edukacyjne (łowieckie – medaliony) – jeleń 1 szt. ( samiec )

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 18943,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych, w tym:
1) Pilarka łańcuchowa z elektronicznym wtryskiem paliwa– 5 szt.
2) Pilarka spalinowa – 3 szt.
3) Pilarka łańcuchowa średniej klasy – 3 szt.
4) Kanister Kombi z systemem napełniania oleju i paliwa – 5 szt.
5) Kurtka do pracy w lesie – 8 szt.
6) Spodnie do pracy w lesie – 8 szt.
7) Myjka ciśnieniowa 160 bar z bębnem na wąż – 1 szt.
8) Kosa spalinowa z silnikiem – 3 szt.
9) Strugarko-grubościówka– 1 szt.
10) Dron wirnikowy z kamerą – 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne

42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 103799,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż działając na podstawie unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29300,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29300,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BARTŁOMIEJ BŁAŻOWSKI TECH ­ MOT

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TECH­MOT bis Kazimierz Wolan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871771991

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 36

7.3.4) Miejscowość: Zagórz

7.3.5) Kod pocztowy: 38-540

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.