eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów Nadleśnictwa Legnica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów Nadleśnictwa Legnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEGNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pawicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: legnica@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://legnica.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1805647-6cc7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów Nadleśnictwa Legnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1805647-6cc7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00207966/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw na potrzeby Nadleśnictwa Legnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów Nadleśnictwa Legnica w latach 2023-2024 z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji zakupu. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w okresie umowy wynosi odpowiednio:
- benzyna bezołowiowa PB 95: 400 litrów,
- olej napędowy: 19 000 litrów.
W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliw mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliwa. Podane ilości są szacunkowe, a Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówionych paliw w okresie trwania umowy. W takim przypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej, niewykorzystanej części zamówienia.
Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U 2015 r. poz. 1680 z póz.zm.) oraz zgodnie z normami PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06.
Z uwagi na brak magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowej. Z tytułu bezgotówkowego sposobu rozliczenia należności Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów, w tym nie przewiduje się ponoszenia opłat za wydanie kart paliwowych.
Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny ze wskazań dystrybutora na danej stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen (udzielony rabat) podany w ofercie Wykonawcy. Rabat jest stały w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca wystawi dwie faktury zbiorcze za wszystkie transakcje jakie były zrealizowane w terminie do 15 –go i do ostatniego dnia danego miesiąca. Do faktury zostanie dołączone zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: data transakcji, rodzaj i ilość wydanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu.
Ze względu na liczne tankowania jedna stacja paliw musi być zlokalizowana w odległości nie większej niż 10 km od siedziby kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1b (59-216 Kunice).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790001083

7.3.3) Ulica: Puławska 86

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-603

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.