eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Dolna › Zakup ciągnika wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2021-03-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023986 z dnia 2021-03-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020775910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bystrzyca Dolna 55A

1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748515980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgpk@sgpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgpk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sgpk.pl/przetargi.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9efb4ed-6618-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/ZAP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223450 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup ciągnika wraz z osprzętem".2. Szczegółowy opis parametrów technicznych ciągnika, pługu odśnieżnego, kosiarki bijakowej tylno-bocznej, posypywarki samozaładowczej (zwanych dalej urządzeniami) wymaganych przez Zamawiającego zawiera pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia (zwany dalej także „OPZ”), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanych urządzeń, tj. zaoferowany pług odśnieżny, kosiarka bijakowa tylno-boczna oraz posypywarka samozaładowcza muszą być przystosowane do pracy z zaoferowanym ciągnikiem.3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji, której minimalny zakres określa pkt 2 OPZ.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

34144440-4 - Piaskarki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 2021/BZP 00008408/01 dokonał w dniu 18.02.2021 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) zmiany ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00005459/01, tj. zmieniony został termin składania ofert z dnia 19.02.2021 r. godz. 10:00 na dzień 12.03.2021 r. godz. 10:00. Informację o dokonanej zmianie terminu składania ofert Zamawiający opublikował w dniu 18.02.2021 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. http://www.sgpk.pl/.Jednocześnie w związku z dokonaną zmianą Zamawiający nie dokonał zmiany terminu składania ofert na platformie miniPortal dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, za pośrednictwem której Wykonawcy winni składać oferty w przedmiotowym postępowaniu. W związku z tym, iż na miniPortalu upłynął termin składania ofert ustalony pierwotnie przez Zamawiającego na dzień 19.02.2021 r. godz. 10:00, Zamawiający nie ma aktualnie technicznych możliwości zmiany terminu na dzień 12.03.2021 r. godz. 10:00, ponieważ miniPortal zablokował w dniu 19.02.2021 r.o godz. 10:00 możliwość do edycji (zmiany) terminu składania ofert. Powyższe powoduje brak faktycznej i technicznej możliwości złożenia ofert przez Wykonawców w niniejszy postępowaniu. Zaistniała sytuacja sprawia, iż niniejsze postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia przez Zamawiającego, ponieważ brak jest aktualnie możliwości złożenia ofert przez Wykonawców, a tym samym brak jest możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy.W przedmiotowej sytuacji zawarcie umowy z Wykonawcą nastąpiłoby z pominięciem stosowania ustawy Pzp, a co za tym idzie umowa taka podlegałaby unieważnieniu. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-03-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.