eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie Akademii Sztuki Wojennej w latach 2022 - 2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie Akademii Sztuki Wojennej w latach 2022 - 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.olszewska@akademia.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie Akademii Sztuki Wojennej w latach 2022 - 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb06b094-5b62-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014904/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie ASzWoj w latach 2022-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP-261.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7071260,43 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 528455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie Akademii Sztuki Wojennej w latach 2022 – 2024 zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
2. Przedmiot zamówienia opisują:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik 1A do SWZ,
2) Przedmiar robót - Załącznik 1B do SWZ,
3) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiotowe zamówienie stanowi część zamówienia obejmującego roboty budowlane dla Zamawiającego.
4. Zamawiający przyjął orientacyjne wartości obmiarów dla poszczególnych pozycji przedmiaru robót przewidywane do wykonania w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że podane wartości obmiarów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego w danym zakresie
5. Zamawiający gwarantuje wykonanie 80% wartości obmiarowych określonych
w przedmiarze pozostałe 20% wartości obmiarowych zostanie wykonane w przypadku zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego. Wartość umowy ma charakter szacunkowy, w przypadku nie wyczerpania jej w okresie obowiązywania Wykonawca nie nabywa żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
6. Gwarancja na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi:
maksymalnie 36 miesięcy (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462295,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028517,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462295,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677

7.3.3) Ulica: Karpin Aleja Lipowa 35

7.3.4) Miejscowość: Dabrówka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.