eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przewóz 25 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły/ przedszkola i z powrotem.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz 25 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły/ przedszkola i z powrotem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,112949,586968c631d6f1ef0719abe2aa84d056.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz 25 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły/ przedszkola i z powrotem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6832ab9c-8119-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Przewóz 25 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły/ przedszkola i z powrotem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.4464.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu 25 uczniów niepełnosprawnych. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze do 30 czerwca 2023 roku. Przewóz odbywać będzie się 2 razy dziennie w godzinach rannych
i popołudniowych. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali z Zamawiającym oraz w porozumieniu z rodzicem/opiekunem uczniów rozkład jazdy dla poszczególnych dowozów, mając na uwadze najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży.
3.2 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasach.
3.3 Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, mająca zdolność do czynności prawnych, posiadająca kurs pierwszej pomocy. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
• zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci,
• zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych,
• doprowadzenia i odprowadzenia z samochodu do wyznaczonego miejsca w szkole,
• przestrzegania zasad, w myśl których opiekun wsiada ostatni i wysiada pierwszy,
• sprawdzenie stanu liczebnego uczniów w czasie oczekiwania na pojazd, ale także wewnątrz pojazdu.
W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z rodzicami i wychowawcami dzieci.
3.4. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
- dowożenia i odwożenia uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć,
- opracowania co najmniej trzech tras przewozu uczniów, mając na uwadze najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży, z zastrzeżeniem, że czas ten nie może być dłuższy niż 45 min,
- przewozu uczniów środkiem transportu spełniającym normy do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającym pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu, homologację oraz odpowiednio oznakowanym. Pojazd powinien być sprawny technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz być przystosowany do transportu osób i wózka inwalidzkiego (uczniowie i opiekun muszą mieć zapewnione miejsca siedzące).
Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW. Wykaz pojazdów, którymi będą przewożeni uczniowie stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- zapewnienia kierowcy posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykaz kierowców i opiekunów wraz z kwalifikacjami stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3.5. W przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca niezwłocznie podstawi, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie w ramach ustalonej kwoty dowozu możliwość zmiany tras przejazdu, ilość kilometrów oraz liczby dzieci w czasie trwania umowy- co zostanie uzgodnione
w stosownym aneksie do umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji w zakresie ustalonej kwoty dowozu
w przypadku znacznej zmiany liczby dowożonych dzieci- co zostanie uzgodnione w stosownym aneksie do umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
3.8. Zamawiający wymaga, aby przewoźnik w dniu złożenia oferty dysponował polisami ubezpieczeniowymi OC i NWW obejmujące samochody przeznaczone do przewozu dzieci.
3.9. Lista adresów odbioru i dowozu dzieci stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Radość

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852333936

7.3.4) Miejscowość: Jasła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.