eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Modernizacja podłóg na korytarzach w budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja podłóg na korytarzach w budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja podłóg na korytarzach w budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b79160-7484-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Modernizacja podłóg na korytarzach w budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.62.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 44665,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania: Modernizacja podłóg na korytarzach w budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu

Zadanie dofinansowane na podstawie Umowy nr DSG/0016 o powierzenie grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.

Informacje ogólne:
Budynek Starostwa Powiatowego w Grójcu zlokalizowany jest przy ul. Piłsudskiego 59 w Grójcu. Istniejące posadzki wykonane są z płytek - imitacja kamienia, połączenia ściany z podłogą wykończone cokolikiem z płytek. Istniejące okładziny podłogowe są trwale przymocowane do podłoża, ale nie spełniają wymogów w zakresie antypoślizgowości. Konieczne jest zastąpienie istniejących okładzin podłogowych wykładzinami o podwyższonych parametrach antypoślizgowości ale nie hamujących kół wózka. Zastosowane materiały wykończeniowe nie mogą odbijać światła (nie powodują zjawiska olśnienia), zachowany zostanie kontrast aby łatwo było odróżnić ściany i podłogę (np. cokoły w kolorze kontrastowym lub pas w kolorze kontrastowym wzdłuż ciągu pieszego).

Szczegółowe informację o zamówieniu:
1. Zakres prac:
a) wyniesienie mebli i wyposażenia,
b) skucie i usunięcie istniejących płytek podłogowych i cokołów oraz utylizacja odpadów,
c) frezowanie warstw pozostałych po kleju (jeżeli zaistnieje taka konieczność),
d) oczyszczenie podłoża,
e) uzupełnienie ubytków w posadzce,
f) gruntowanie i wylewka wykonana ze specjalistycznych mas wyrównawczych i samopoziomujących w celu zniwelowania podłoża,
g) przyklejenie nowej wykładziny podłogowej wraz z wywinięciem cokołu o wysokości min. 10 cm,
h) przygotowanie pomieszczeń do odbioru (sprzątanie).
2. Specyfikacja wykładziny:
1) klasa użytkowa 34/43,
2) grubość całkowita 2 mm,
3) waga całkowita 3200 g/m2,
4) antypoślizgowość R10,
5) reakcja na ogień Bfls-s1,
3. Wykonawca musi uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej konieczność wykonania wylewki wyrównawczej o grubości do ok. 20-30 mm w celu zachowania dotychczasowych poziomów na połączeniach. Na etapie składania ofert brak jest możliwości dokonania odkrywki podłoża.
4. Wszystkie zastosowane przy odnowieniu pomieszczeń materiały muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz w obiektach ochrony zdrowia, ponadto muszą posiadać wymagane prawem atesty i aprobaty oraz spełniać wymogi szczegółowych norm i przepisów z zakresu BHP i p. pożarowych.

Termin wykonania zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
2. Realizacja robót, na terenie obiektu Zamawiającego, będzie możliwa w dni robocze, w godzinach od 17:00 do 24:00 lub w innych godzinach po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Roboty mogą być wykonywane w weekendy jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby i po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym
i nie mogą zakłócić normalnego funkcjonowania urzędu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41709,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61971,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41709,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146171889

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41709,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.