eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Wykonywanie us³ug w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek organizacyjnych.



Og³oszenie z dnia 2021-03-26


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00023607 z dnia 2021-03-26

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonywanie us³ug w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek organizacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 856655600

1.5.8.) Numer faksu: 856655610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie us³ug w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek organizacyjnych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1d317df6-8d68-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00023607

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00013765/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Niszczenie odpadów tytoniowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformyMarketplanet https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/. Niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanejprzepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MacOs x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf.14. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. J.K. Branickiego 9, 15-085 Bia³ystok (nr tel. + 48 85 66 55 600, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl)/;- inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl , telefon +48 85 878 87 46- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem /numer sprawy 2001-ILZ.260.6.2021/ prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 98 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 188183,90 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu, za³adunku, roz³adunku i niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych w okresie 12 (dwunastu) kolejnych miesiêcy od dnia podpisania umowy.1. Przedmiot zamówienia1) us³uga w zakresie niszczenia (przetwarzania) odpadów wyrobów tytoniowych o kodzie 020382, w ³±cznej szacunkowej ilo¶ci 163,00 tony tj. ok. 2 801 855 paczek papierosów i oko³o 109107 kg tytoniu i innych wyrobów, tj. do 15 transportów z magazynów, w których bêdzie dokonywany za³adunek, w tym 12 transportów z Suwa³k, 3 transporty z Ku¼nicy Bia³ostockiej lub sporadycznie (po trasie) transport z innych miejsc podleg³ych jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego.2) Us³uga transportu z magazynów wyznaczonych przez Zamawiaj±cego do miejsca niszczenia wyrobów tytoniowych wskazanego przez Wykonawcê. 3) Zamawiaj±cy oczekuje aby wykonanie us³ugi za³adunku, transportu, roz³adunku i zniszczenia odby³o siê w czasie nieprzekraczaj±cym 10 godzin, w tym czas roz³adunku i zniszczenia nie d³u¿szy ni¿ 5 godzin4) Us³uga w zakresie niszczenia odpadów wyrobów tytoniowych, w szczególno¶ci poprzez zastosowanie technologii przetwarzania odpadów, powoduj±cych brak mo¿liwo¶ci ich ponownego wykorzystania zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem lub spaleniew przystosowanej do tego instalacji (bezodpadowo) lub poprzez przetwarzanie w biostabilizatorze. Je¿eli niszczenie odpadów tytoniowych bêdzie nastêpowa³o inn± metod± ni¿ spalenie w jednorazowym procesie lub przetwarzanie w biostabilizatorze i w metodzie tej powstaj± pozosta³o¶ci to musz± one byæ zmieszane z innymi odpadami. Zniszczenie ka¿d± metod± powinno powodowaæ ca³kowit± i nieodwracaln± utratê warto¶ci u¿ytkowej odpadów wyrobów tytoniowych oraz uniemo¿liwiaæ odzyskanie zniszczonych odpadów wyrobów tytoniowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C+S) uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas niszczenia odpadów od momentu rozpoczêcia roz³adunku

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrêbnych przepisów;Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem aktualnego:- zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie gospodarki odpadami dotycz±cego zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wg hierarchii postêpowania z odpadami, wydanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797) lub- pozwolenia zintegrowanego, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnejw zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³ (jeden milion z³otych).4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych jedn± z dwóch metod opisanych w Umowie (za³±cznik nr 7 do SWZ) o wadze jednorazowego niszczenia min. 10 ton wyrobów tytoniowych z podaniem ich wag, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danycha Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA Wykonawca wraz z ofert± (za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ – arkusz cenowy i formularz ofertowy) sk³ada aktualne na dzieñ sk³adania ofert:o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 do SWZ).2. NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona z³o¿y w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania podmiotowe ¶rodki dowodowe:1) POTWIERDZAJ¡CE SPE£NIENIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:a) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie gospodarki odpadami dotycz±ce zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wg hierarchii postêpowania z odpadami, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797 ze zm.) w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez Wykonawcêlubpozwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz.U. z 2020r., poz. 1219 ze zm.) w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez Wykonawcê.b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówieniaw wysoko¶ci okre¶lonej w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ,c) wykaz co najmniej dwóch us³ug niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych jedn± z dwóch metod opisanych w Umowie (za³±cznik nr 7 do SWZ) o wadze jednorazowej us³ugi niszczenia min. 10 ton wyrobów tytoniowych z podaniem ich wagi, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie. Wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty: 1) formularz ofertowy (za³±cznik nr 3 do SWZ) wraz z arkuszem cenowym (za³±cznik nr 2),2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 4 do SWZ), 3) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniui zawarcia umowy. 4) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do z³o¿enia oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych o¶wiadczeñi dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, 5) zobowi±zania (je¶li dotyczy) wymagane postanowieniami rozdzia³u XI ust. 3 SWZ,w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wrazz pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ; za³±cznik nr 6 do SWZ propozycja tre¶ci zobowi±zania innego podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z rozdzia³em VIII SWZ.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ (Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty,w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:1) zmiany miejsc odbioru (magazynów Zamawiaj±cego),2) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci gdy obni¿y to koszty us³ugi.2. Pozosta³e zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2b oraz pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy przys³uguj± ¶rodki ochronny prawnej zawarte w Rozdziale XIV SWZ
2021-03-26 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.