eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Zabezpieczenie budynku dawnego spichlerza w Osolinie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023400 z dnia 2021-03-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie budynku dawnego spichlerza w Osolinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.oborniki-slaskie.pl/, https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie budynku dawnego spichlerza w Osolinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4685acb7-75c3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zabezpieczenie budynku dawnego spichlerza w Osolinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009706/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131103,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM 1. Teren wokół budynku Uporządkowanie terenu. 2. Zasypanie betonowego zbiornika Istniejący w bezpośredniej bliskości betonowy zbiornik o wymiarach rzutu ~2,8x3,2 m, i głębokości ~1,0 m. 3. Odsłonięcie elewacjiCałkowite usunięcie porastających elewacje pnączy, a następnie skucie luźnych i uszkodzonych fragmentów tynku. 4. Parter 4.1 Podstemplowanie otworu drzwiowego 4.2. Podstemplowanie podciągu 4.3. Zdemontowanie warstwy wykończeniowej stropu 4.4. Nabicie nowych stopnic z płyty OSB 5. Piętro 5.1. Podstemplowanie belek stropu 5.2. Podstemplowanie projektowanej murłaty 5.3. Podstemplowanie nadproża okna 5.4. Przytwierdzić do podłogi płytę OSB 5.5. Nabicie nowych stopnic z płyty OSB 5.6. Zdemontowanie warstwy wykończeniowe stropu 5.7. Zbrusowanie podstawy słupa 5.8. Skotwienie belki stropowej z murem 5.9. Ściąg stalowy fi 25 mm 5.10. Ogniomury 6. DachProjektuje się wykonanie nowej konstrukcji dachu opartej i skotwionej bezpośrednio do istniejącego stropu nad piętrem. Jako główne elementy konstrukcji (murłaty oraz płatwie z podwalinami) przewiduje się użyć zdemontowane belki stropu nad poddaszem oraz krokwie. 7. Rynny i rury spustoweProjektuje się odprowadzenie wód z połaci dachu za pomocą rynien o średnicy 200 mm i rur spustowych o średnicy 150 mm wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej. III. UWAGI OGÓLNE 1. Wygrodzenie terenu budowy.Zgodnie z ogólnymi przepisami BHP, teren prowadzonych prac budowlanych winien być wygrodzony w sposób, który jednoznacznie i trwale oddzieli teren prowadzonych prac wraz z przewidzianymi strefami niebezpiecznymi, miejscem na tymczasowe składowanie materiałów budowlanych oraz placami manewrowymi dla maszyn i załadunkowych oraz postojowymi samochodów lub uniemożliwi wejście na teren rozbiórki osobom postronnym. Ponadto teren prac należy oznakować tablicami ostrzegawczymi. Od chwili rozpoczęcia prac, przez cały czas ich trwania aż do ich zakończania, wymagane jest bezwzględnie zabezpieczenie terenu (szczególnie budynku) przed wejściem osób nieupoważnionych.2. Roboty rozbiórkowe2.1. Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dn. 15 grudnia 1994r. w sprawie warunków i trybu postępowania przy rozbiórkach nie użytkowanych, zniszczonych lub niewykończonych obiektów budowlanych oraz udzielenia pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części (Dz.U. Nr 10 z 1995 r., poz. 47)2.2. Przyjęto, że roboty rozbiórkowe prowadzone będą metodą tradycyjną, tj. ręcznie z użyciem drobnego sprzętu (elektryczne młoty wyburzeniowe, piły do cięcia żelbetu, podnośniki, inne) oraz mechanicznie przy użyciu dźwigu i koparki. Gruz usuwany będzie na bieżąco. Rozebrane elementy budynku zostaną zgruzowane i rozdrobnione, sortowane i wywiezione poza teren nieruchomości do utylizacji. Przewiduje się częściowy odzysk na miejscu materiałów z rozbieranego obiektu - elementów drewnianych więźby oraz cegieł w celu uzupełnienia brakujących fragmentów ogniomurów.2.3. Podczas robót należy uniemożliwić przejścia i przejazdy w rejonie prowadzenia prac, jak również uniemożliwić penetrację terenu przez osoby postronne.2.4. Należy na bieżąco prowadzić dziennik budowy. W szczególności zapisy: ? kolejność i sposób wykonywania robót, ? protokólarne stwierdzenie czy ściany i elementy dachu oraz wszystkie części budynku, na których będą pracować robotnicy lub będą ustawione drabiny lub rusztowania mają dostateczną wytrzymałość, ? opis środków zabezpieczających użytych przy rozbiórce, ? opis okoliczności towarzyszących rozbiórce i mających wpływ na przebieg robót i bezpieczeństwo ludzi.2.5. Usuwanie jednego elementu nie powinno wywołać nieprzewidzianego spadania lub zwalania innego elementu.2.6. Jeżeli zachodzi możliwość przewrócenia części konstrukcji przez wiatr, to prowadzenie robót rozbiórkowych jest zabronione.2.7. Roboty rozbiórkowe należy prowadzić ręcznie przy użyciu narzędzi pneumatycznych oraz mechanicznie. Sprzęt ciężki i dźwigi należy użyć do demontażu elementów wielkogabarytowych, tj. drewnianych lub stalowych elementów dachu i stropów.2.8. Nie stosować metody wyburzeniowej polegającej na "zwalaniu" kolejnych elementów konstrukcyjnych, gdyż sąsiedztwo innych zabudowań wymaga prac demontażowych a nie wyburzeniowych.IV. INFORMACJE DODATKOWE1. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161792,05

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana KATAN Adam Katan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021187574

7.3.3) Ulica: Siemianice, ul. Poznańska 22

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-03-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.