Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa toalety publicznej przy ul. Kapłańskiej w Szamotułach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Szamotuły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa toalety publicznej przy ul. Kapłańskiej w Szamotułach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fabb340f-55d9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040440/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa toalety publicznej przy ul. Kapłańskiej w Szamotułach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż automatycznej toalety publicznej, kontenerowej, przeznaczonej do montażu na przygotowanym wcześniej terenie. (urządzenie dostarczane i montowane na fundamencie systemowym dostarczanym przez producenta toalety automatycznej).
Projektowany obiekt w postaci automatycznej toalety publicznej oparty jest na rzucie prostokąta. Zaprojektowana w taki sposób forma urządzenia pozwala optymalnie wykorzystać przestrzeń we wnętrzu, obiekt wykonany w tradycyjnej technologii kontenerowej przeznaczony do montażu na gotowym fundamencie prefabrykowanym systemowym dostarczanym przez producenta toalety automatycznej.
Uwaga:
Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8 do SWZ;
b) Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ
c) Specyfikacja techniczna wykonania – załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195877,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842747620
7.3.3) Ulica: ul. Pod Hałdą 37B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-206
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały - Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m.
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2024 roku"
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
- Przebudowa cmentarza Cholerycznego z 1874 r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.