eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8716869-5e4a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318633/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielono zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, polegającego na powtórzeniu usług o charakterze tożsamym z zamówieniem podstawowym w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp. Zamówienie podstawowe zostało udzielone: FAGUS Sp. z o.o. , Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa, NIP 522-28-43-925. Zamówienie podstawowe realizowane jest w oparciu o umowę: nr BEM/WID/B/III/1/1//2/37/2021/1378/21 z dnia 08.09.2021 r. zawartą na podst. art. 275 pkt 1 PZP. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego zamieszczonego w BZP, ogłoszenie nr 2021/BZP 00100958/01 z dnia 01.07.2021 r. (...)c.d. w Informacjach dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.63.2021.APO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54142,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic wraz z bezpiecznikami, wysepkami rozdzielającymi jezdnie i dostępnymi zatokami parkingowymi, usytuowanymi w poziomie jezdni, polegające na zamiataniu całej szerokości jezdni ulicy łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń.
2) Oczyszczanie parkingów, zatok parkingowych, chodników i ścieżek rowerowych polegające na zamiataniu całej szerokości łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń.
3) Interwencyjne sprzątnięcie pasa drogowego z zanieczyszczeń gabarytowych typu: worki, gruz, płyty betonowe, złom, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58474,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58474,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58474,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAGUS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222843925

7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-971

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58474,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

....(c.d.: Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki) Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Rodzaj usług stanowiących przedmiot planowanego zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w SWZ nr postępowania UD-I-WZP.271.21.2021.AKA. Wartość zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewidziana w ww. postępowaniu została wskazana w SWZ i wynosiła: do kwoty 73 170,73 PLN netto, tj. 79 024,38 PLN brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.