eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wymazówki z p³ynnym pod³o¿em w kierunku SARS-COV 2



Og³oszenie z dnia 2021-03-25


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00023165 z dnia 2021-03-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymazówki z p³ynnym pod³o¿em w kierunku SARS-COV 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy im. prof. Stanis³awa Popowskiego w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295580

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯o³nierska 18a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wssd.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wssd.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymazówki z p³ynnym pod³o¿em w kierunku SARS-COV 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4572350d-8d73-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00023165

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.wssd.olsztyn.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wssd.olsztyn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem 1.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal /wssdOlsztyn/SkrytkaESP w zakresie sk³adania ofert , zmiany i wycofania oferty ,1.2. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal /WSSDolsztyn/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres: przetargi@wssdOlsztyn.pl w zakresie zadawania pytañ , wezwañ, uzupe³nieñ , sk³adania wyja¶nieñ, o¶wiadczeñ.1.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.https://www.wssd.olsztyn.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP-332-22PN-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z dostarczeniem so siedziby Zamawiaj±cego (loco Magazyn Ogólny Szpitala):Zadanie nr 1 – Wymazówki z p³ynnym pod³o¿em do wykonywania wymazów u pacjentów w kierunku SARS-COV 2 – 48 000 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100 % cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

4. Deklaracji zgodno¶ci CE lub Certyfikatu zgodno¶ci CE

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Sporz±dzony przez wykonawcê, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,2. Sporz±dzony przez wykonawcê, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, Formularz opisu przedmiotu zamówienia ,3. O¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 7 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty:1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy;1.2 wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.1.3 zmiana terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej warto¶ci lub ilo¶ci przedmiotu zamówienia 1.4 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania1.5 w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcie umowy tj.: zakoñczenia produkcji oferowanego produktu, wyga¶niêcia rejestracji oferowanego produktu 1.6 ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie zmian, 1.7 mo¿liwo¶æ zmiany umowy poprzez zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany (zwiêkszenie lub obni¿enie):- stawki podatku od towarów i us³ug - wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej czê¶ci zamówienia zmienia siê stosownie do ceny brutto wynikaj±cej z nowej stawki pocz±wszy od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmianê, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowi±zany wykazaæ wp³yw zmiany na koszty wykonania zamówienia,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na Platformie ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu, wybieraj±c skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego / wssdOlsztyn/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-21

2021-03-25 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.