Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505594/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00518048/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00522183/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00527573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż dźwigu osobowego (windy) w budynku Przychodni SPZOZ w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 543 15 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl oraz http://www.bip.spzozkrasnystaw.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dźwigu osobowego (windy) w budynku Przychodni SPZOZ w Krasnymstawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae63bb4e-8865-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073090/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku przychodni SP ZOZ w Krasnymstawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/230-33/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego (windy) w budynku Przychodni SPZOZ w Krasnymstawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Demontaż obecnego dźwigu;
2) Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi;
3) Wykonanie prac budowlanych związanych z odzyskaniem istniejących pomieszczeń maszynowni; uzupełnienie otworów w stropach, brakujących posadzek, tynków;
4) Wykucie istniejących ościeżnic przestankowych wraz z poszerzeniem istniejących drzwi szybów;
5) Wykończenie progów drzwi przystankowych;
6) Obróbka drzwi od strony szybu i od strony klatki schodowej;
7) Dostosowanie oświetlenia w szybach;
8) Wykonanie nowej 5-przewodowej linii zasilającej;
9) Poniesie koszty niezbędnych dokumentacji projektowych oraz decyzji administracyjnych związanych z realizacją umowy;
10) Poniesie koszt wywiezienia i utylizacji materiałów budowlanych uzyskanych z rozbiórki oraz koszty transportu i sprzedaży złomu uzyskanego z prac rozbiórkowych;
11) Serwis w okresie 5 lat w ramach wynagrodzenia przewidzianego niniejszą umową;
12) Pokrycie kosztów konserwacji zamontowanych urządzeń przez okres obowiązującej gwarancji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507215,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelska Wytwórnia Dźwigów Osobowych Lift Service S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102876
7.3.3) Ulica: Plewińskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-270
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA WIEŻY CIŚNIEŃ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PRZEBUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO, KANALIZACJI SANITARNEJ I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Sejneńskiej 30 w trybie "zaprojektuj i wybuduj" na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
- Budowa windy dla osób z niepełnosprawnościami przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zambrowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.