eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Topólka › Remont i wyposażenie budynku komunalnego po byłej Szkole Podstawowej w Znaniewie na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej Znaniewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2021-03-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022834 z dnia 2021-03-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wyposażenie budynku komunalnego po byłej Szkole Podstawowej w Znaniewie na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej Znaniewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Topólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topólka 22

1.5.2.) Miejscowość: Topólka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-875

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542869555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nieruchomosci@topolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.topolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.topolka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i wyposażenie budynku komunalnego po byłej Szkole Podstawowej w Znaniewie na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej Znaniewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f6facf-6c68-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003282/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i wyposażenie budynku komunalnego po byłej Szkole Podstawowej w Znaniewie na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w Znaniewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006886/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGiP.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej w Znaniewie z adaptacja pomieszczeń na świetlicę wiejską oraz rozbiórką pozostałych dwóch budynków w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont i wyposażenie budynku komunalnego po byłej Szkole Podstawowej w Znaniewie na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w Znaniewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.Budynek byłej Szkoły Podstawowej w Znaniewie zlokalizowany pod adresem: Znaniewo 2, 87-875 Topólka na działce o nr ewid. 167 w obrębie geodezyjnym Znaniewo, w miejscowości Znaniewo, gm. Topólka. Budynek użyteczności publicznej po dawnej szkole podstawowej, którego pomieszczenia parteru zostaną zaadaptowane na świetlicę wiejską. Zakres projektu obejmuje wyłącznie adaptację i przebudowę parteru budynku na potrzeby świetlicy, natomiast adaptacja poddasza prowadzona będzie w ramach późniejszych etapów na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej. Rozbiórka dwóch pozostałych budynków zostanie wykonana w zakresie własnym Inwestora. Zaprojektowano świetlicę wiejską na parterze budynku dwukondygnacyjnego w tym poddasze nieużytkowe, podpiwniczonego, krytego eternitem (płytami azbestowo-cementowymi). W remontowanym budynku zaplanowano dwie sale spotkań + jedna salę pełniącą funkcję holu, które wykorzystane będą na różnego rodzaju spotkania mieszkańców Gminy Topólka, a w szczególności sołectwa Znaniewo. Przewiduje się, że w budynku jednorazowo nie będzie przebywać więcej niż 50 osób. Świetlica wyposażona zostanie w zaplecze kuchenne tj. kuchnia przeznaczona wyłącznie do podgrzewania potraw, wiatrołap z wyodrębnioną w pełni zabudową (drzwi przesuwne) szafą porządkową do przechowywania środków czystości ze zlewem na cele kuchni, pomieszczenie socjalne do pozostawienia odzieży wierzchniej i ochronnej osób wyznaczonych do obsługi kuchni, wyposażone w szafę z podziałem na odzież wierzchnią i fartuchy ochronne wraz z odrębnym wc dla personelu (przeznaczone tylko dla osób obsługujących kuchnię).Zaplecze posiadać będzie odrębne wejście niezależnie od głównego wejścia do budynku na potrzeby dostaw posiłków przez zewnętrzne firmy cateringowe. Potrawy wydawane będą z wykorzystaniem naczyń wielokrotnego użytku, dlatego w kuchni wydzielono pomieszczenie zmywalni z szafami przelotowymi co wyklucza krzyżowanie się czystych i brudnych naczyń.W obiekcie zaprojektowano również na parterze szatnię z aneksem porządkowym, wiatrołap oraz dwa węzły sanitarne: sanitariat dla kobiet oraz sanitariat dla mężczyzn, osób niepełnosprawnych oraz rodziców z małymi dziećmi – wyposażony w przewijak. Obiekt będzie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym będzie posiadał windę zewnętrzną zapewniającą dostępność dla osób niepełnosprawnych zaprojektowaną obok schodów wejściowych do budynku.W projekcie uwzględniono także wykonanie wejścia do budynku, tarasu usytuowanego z tyłu budynku oraz schodów wejściowych do budynku, schodów na taras oraz schodów do zaplecza kuchennego.Zaprojektowano utwardzenie terenu-chodniki dla ruchu pieszego, a także wyznaczenie 10 miejsc postojowych przed budynkiem, w tym 2 miejsc dla osób niepełnosprawnych.Inwestycja realizowana jest w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr 92/2020 z dnia 28.04.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót – Załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.2. Zamówienie współfinansowane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność - w ramach polityki terytorialnej.3. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert.5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), dotyczących:- robót przygotowawczych, rozbiórkowych, instalacyjnych, wykończeniowych, montażowych wykonywanych przez pracowników fizycznych.W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę wraz z imiennym wykazem osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia zawierającym informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej.W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1261323,63

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1596800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1261323,63

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Krzysztof Sadzikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880006280

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 2A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1261323,63

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.