eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl" - Zamówienie podobne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl” - Zamówienie podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl” - Zamówienie podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f7f78f-af02-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W ramach pierwotnie przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym pn. Badania User Experience portalu ZSK i ZRK. Znak sprawy: IBE/50/2022, zarówno w SWZ jak i w ogłoszeniu zapisano:

1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego
w wysokości do 50% wartości szacowanego zamówienia podstawowego


Umowa pierwotna została zawarta 23.01.2023 - dotyczyła realizacji podobnych usług.

Wartość przedmiotowej umowy jest mniejsza niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Badania User Experience portalu ZSK i ZRK. Znak sprawy: IBE/50/2022.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/29/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 47970,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest stworzenie makiet prezentujących nową wersję wyszukiwarki na stronie: https://kwalifikacje.gov.pl/k (Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji) oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl/.

Celem całości zamówienia jest poprawa użyteczności Portalu i Rejestru uwzględniająca potrzeby różnych grup użytkowników. W związku z tym, w ramach zamówienia dodatkowego, w oparciu o rekomendacje wynikające z audytów UX i badań UX z użytkownikami przeprowadzonych w ramach zamówienia podstawowego, Wykonawca zrealizuje następujące zadania szczegółowe:
• Zaplanowanie i poprowadzenie warsztatów określających cele strony https://kwalifikacje.gov.pl/ i grupy docelowe odbiorców, a także wybór kluczowych elementów;
• Opracowanie wytycznych technicznych do wyszukiwarki kwalifikacji oraz wytycznych do wyszukiwarki instytucji;
• Przygotowanie diagramu opisującego schemat nawigacji po stronie, przeprojektowanie architektury informacji;
• Stworzenie makiet dotyczących wyszukiwarki – wyników wyszukiwania (2 ekrany) kwalifikacji i wyników wyszukiwania instytucji znajdujących się w rejestrze, plus widoku pojedynczej instytucji;
• Stworzenie pozostałych kluczowych widoków – 4 widoki, konkretne widoki zostaną ustalone po warsztacie (na pewno jeden z nich to będzie widok pojedynczej kwalifikacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Processing S.A. z siedzibą w Gliwicach,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342532128

7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska 37A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.