eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 251

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.miskiewicz@csk.umed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a6d75a5-7a4c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061780/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych, realizowana w ramach dofinansowania z dotacji celowej Ministerstwa Zdrowia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/128/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462962,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ, w podziale na dwie części zamówienia (7.1. oraz 7.2.). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego – w miejsce wskazane z wniesieniem do pomieszczeń - urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych, w tym:
2.2.1. Część Nr 1: Aparat do terapii izokinetycznej - 1 szt.
oraz
2.2.2. Część Nr 2: Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu barkowego ciągłym ruchem biernym z możliwością wykonywania ruchu fali (ósemki) - szt. 2, zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu skokowego ciągłym ruchem biernym - szt. 1, Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu łokciowego ciągłym ruchem biernym ze zintegrowanym siedziskiem - szt. 1, Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ciągłym ruchem biernym z szerokim zakresem programów i zsynchronizowaną elektrostymulacją - szt. 1
w ramach umowy o dofinansowanie z Ministerstwa Zdrowia Nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.W-22784/2023/…, w szczególności wraz z montażem, instalacją, szkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem Nr 7.1. – 7.2. do SWZ.
2.3. Dostarczone urządzenie musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia muszą spełniać wymagania określone dla danej Części w Załączniku Nr 7.1. /7.2.,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,

2.4. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji zamówienia.
2.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
2.6. KOD CPV: 37440000-4 – Sprzęt do ćwiczeń fizycznych, 33155000 - Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne, 33100000-1 – Urządzenia medyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 277777,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ, w podziale na dwie części zamówienia (7.1. oraz 7.2.). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego – w miejsce wskazane z wniesieniem do pomieszczeń - urządzeń robotycznych do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych, w tym:
2.2.1. Część Nr 1: Aparat do terapii izokinetycznej - 1 szt.
oraz
2.2.2. Część Nr 2: Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu barkowego ciągłym ruchem biernym z możliwością wykonywania ruchu fali (ósemki) - szt. 2, zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu skokowego ciągłym ruchem biernym - szt. 1, Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu łokciowego ciągłym ruchem biernym ze zintegrowanym siedziskiem - szt. 1, Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ciągłym ruchem biernym z szerokim zakresem programów i zsynchronizowaną elektrostymulacją - szt. 1
w ramach umowy o dofinansowanie z Ministerstwa Zdrowia Nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.W-22784/2023/…, w szczególności wraz z montażem, instalacją, szkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem Nr 7.1. – 7.2. do SWZ.
2.3. Dostarczone urządzenie musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia muszą spełniać wymagania określone dla danej Części w Załączniku Nr 7.1. /7.2.,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,

2.4. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji zamówienia.
2.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
2.6. KOD CPV: 37440000-4 – Sprzęt do ćwiczeń fizycznych, 33155000 - Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne, 33100000-1 – Urządzenia medyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 185185,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERES MEDICAL SP. Z O.O., Płouszowice Kol.64B, 21-008 Tomaszowice, NIP: 716-273-51-32; REGON: 060292415, województwo: lubelskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162735132

7.3.3) Ulica: Płouszowice Kol.64B

7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-008

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALMED Iwona Renz, ul. Wilczak 3, 61-623 Poznań, NIP: 972 016 67 62; REGON: 300591204, województwo: wielkopolskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972 016 67 62

7.3.3) Ulica: ul. Wilczak 3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-623

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.