eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin C › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e4251b-8d10-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą wszczęcia niniejszego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp , zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli udzielane jest ono przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są wskazane w tym przepisie warunki.
Ustalono, że zarówno charakter zamawiającego, jak i wykonawcy odpowiadają wymaganiom określonym w ustawie, umożliwiając tym samym udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 - utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Izabelin obejmuje:
- opróżnianie i utylizację odpadów zebranych z koszy ulicznych,
- zamiatanie, sprzątanie i utrzymanie terenu wokół koszy ulicznych,
- ręczne zbieranie i utylizacja odpadów z pasów drogowych oraz wyznaczonych nieruchomości gminnych,
- utrzymanie w czystości, usuwanie odpadów i zamiatanie terenu w obrębie peronów przystankowych,
- mycie, usuwanie reklam i ogłoszeń, usuwanie graffiti, utrzymanie w czystości wiat przystankowych,
- mycie, utrzymanie w czystości tabliczek MSI, tablic znaków drogowych w tym pionowanie słupków, obrócenie tablic, dokręcenie tablic,
- zakup i wymiana wybitych i zdewastowanych szyb w wiatach przystankowych,
- rozstawienie i napełnienie mieszanką piaskowo-solną pojemników przeznaczonych do zimowego utrzymania przystanków, chodników i parkingów,
- usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na peronach przystankowych, chodnikach, parkingach,
- usunięcie i opróżnienie pojemników na mieszankę piaskowo-solną,
- zamiecenie i odchwaszczenie nawierzchni chodników i parkingów, usunięcie trawy zarastającej chodnik i obrzeże chodnikowe,
- utrzymanie i uzupełnienie dystrybutorów z woreczkami na psie odchody,
- utrzymanie i uzupełnienie zniszczonych wkładów do koszy na odpady,
- konserwacja ławek parkowych, ławek w wiatach przystankowych oraz elementów drewnianych koszy,
- sprzątanie terenu po interwencjach straży pożarnej.

2) Zadanie nr 2 - utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Izabelin:
- koszenie, zbieranie i utylizację trawy z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych,
- grabienie i utylizację liści z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych,
- wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń, drzew o obwodzie do 50 cm oraz konarów i gałęzi drzew ze: ścięć widokowych dróg, skrzyżowań dróg, skrajni dróg i chodników, innych nieruchomości stanowiących własność gminy i miejsc publicznych,
- koszenie, wygrabienie trawy oraz liści z rowów odwadniających drogi gminne,
- utrzymanie cmentarza wojennego w Laskach,
- utrzymanie miejsc pamięci narodowej,
- bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Laskach,
- utrzymanie kompostowników na terenie gminy poprzez przerzucenie kompostu i dosypanie nawozu raz w roku,
- utrzymanie poidełek na terenie gminy Izabelin,
- zrębkowanie gałęzi z posesji i na zgłoszenie mieszkańca gminy,
- utrzymanie zieleni urządzonej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1892349,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1892349,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1892349,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ”Mokre Łąki” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017277808

7.3.3) Ulica: Mokre Łąki 8

7.3.4) Miejscowość: Truskaw

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1892349,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.