eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Boguszowa- Gorc w okresie od 16.03.2021r. do 15.04.2021r.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022084 z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenówzielonych na terenie Boguszowa- Gorc w okresie od 16.03.2021r. do 15.04.2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.boguszow-gorce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenówzielonych na terenie Boguszowa- Gorc w okresie od 16.03.2021r. do 15.04.2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c0c7d6-8c85-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust.1pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z2019 r., poz. 2019 zezm.),Uzasadnienie faktyczne: 15 marca 2021r. „ROBEN” ZUO Bożena Staszulonek, ŚwieradówZdrój wniósł odwołanie od czynności Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zam. publ.pn. „Letnie utrzymanie dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenówzielonych na terenie gminy Boguszów-Gorce w okresie od 16.03.2021r. do 15.11.2021r.” Usługiobjęte przedmiotem zamówienia są zaliczane do usług ciągłych.To usługi obejmujące czynnościpolegające na stałymi powtarzalnym zachowaniu strony zobowiązanej do ich świadczenia. Wzwiązku z niemożnością zawarcia umowy na realizację zadania do czasu rozstrzygnięcia sprawyprzez Krajową Izbę Odwoławczą oraz w związku z koniecznością realizacji ww.usługiprzeprowadza się postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. PGK„SANIKOM”sp.z.o.o.wLubawce przedstawiła najkorzystniejszą ofertę cenową,posiada wymagany potencjał technicznyi osobowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021.ZWR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1: Letnie utrzymanie gminnych dróg, chodników, przejść, placów i parkingów, w ramach któregoWykonawca zobowiązuje się między innymi do: a) zamiatania mechanicznego lub ręcznegoulic,b) zamiatania mechanicznego lub ręcznego utwardzonych chodników, przejść, placów iparkingów. ; b) konserwacji i naprawy koszy ulicznych oraz pojemników na psie odchody, c)bieżącego opróżniania koszy ulicznych oraz pojemników na psie odchody i wywóz odpadówzgromadzonych w wyniku realizacji zamówienia, celem utylizacji, d) wygrabiania i wywózzebranych liści celem utylizacji. 2. W okresie letnim, jeżeli wystąpią warunki atmosferycznekwalifikujące się do zimowego utrzymania dróg Wykonawca będzie wykonywał czynnościzwiązane z zimowym utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62424,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62424,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62424,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „SANIKOM” sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 5a

7.3.4) Miejscowość: Lubawka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62424,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-16 do 2021-04-15
2021-03-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.