eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pielęgnacja, leczenie i wycinka drzew oraz krzewów na terenie miasta Olsztyna w latach 2023-2024 - Część IV - Nagórki, Jaroty, Brzeziny, Bajkowe, Generałów



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja, leczenie i wycinka drzew oraz krzewów na terenie miasta Olsztyna w latach 2023-2024 – Część IV - Nagórki, Jaroty, Brzeziny, Bajkowe, Generałów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja, leczenie i wycinka drzew oraz krzewów na terenie miasta Olsztyna w latach 2023-2024 – Część IV - Nagórki, Jaroty, Brzeziny, Bajkowe, Generałów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c363789-9181-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049636/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Pielęgnacja, leczenie i wycinka drzew na terenie miasta Olsztyna w latach 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. ”Pielęgnacja, leczenie i wycinka drzew oraz krzewów na terenie miasta Olsztyna w latach 2023-2024” z podziałem na V części (znak sprawy NZ.2510.59.2022) do upływu terminu składania ofert, tj. do 21.11.2022 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na części IV.
Biorąc pod uwagę wartość zamówienia (935 550,00 zł), która nie przekracza progów unijnych, postępowanie zostało przeprowadzone w trybie z wolnej ręki powyżej 130 000,00 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne.

Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 6 Pzp – „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w po-stępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2513.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 935550,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z podstawową pielęgnacją, leczeniem oraz wycinką drzew i krzewów na terenie miasta Olsztyna w latach 2023-2024 na terenie osiedli: Nagórki, Jaroty, Brzeziny, Bajkowe i Generałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Zaproszenia. Szczegółowy wykaz terenów objętych pielęgnacją zawiera Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025742,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025742,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025742,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycinka Drzew i Pielęgnacja Zieleni Włodzimierz Ciarciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411067311

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 13

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025742,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.