Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475045/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu”- postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36
1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 14 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu”- postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93cec3d5-746a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019103/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475045/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGI.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195528,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonanie robót mających na celu przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu, działka nr 54/1 obręb 0006 Reczpol, adres: Reczpol 106, 37-755 Krzywcza której właścicielem jest Gmina Krzywcza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został przedstawiony w dokumentach stanowiących Załącznik Nr 5 do SWZ. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie wszystkich innych robót niewymienionych w powyższych dokumentach a koniecznych, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
2.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, żąda, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał, na podstawie stosunku pracy, osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst
jednolity: Dz.U. z 2022 poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg, o którym mowa powyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, jak również osób wykonujących czynności samodzielnie w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
3. Zamawiający wskazuje rodzaje czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) roboty wyszczególnione w przedmiarze dotyczącym robót budowlanych;
2) roboty wyszczególnione w przedmiarze instalacji elektrycznej;
3) roboty wyszczególnione w przedmiarze podjazdu publicznego z drogi powiatowej;
4. W trakcie realizacji umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż trzy dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku, zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, przy wykonywaniu czynności określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału.
5. Zamawiający informuje, że w celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, przy wykonywaniu czynności określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału, Zamawiający będzie mógł żądać następujących środków dowodowych:
1) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnianie na podstawie stosunku pracy osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, których dotyczy nw. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnianie na podstawie stosunku pracy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwanego RODO, w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj stosunku pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju stosunku pracy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji;
4) oświadczenia zatrudnionego pracownika, że jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy.
6. Naruszenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zobowiązań dotyczących zatrudniania Pracowników na podstawie stosunku pracy przy wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału lub nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, potwierdzających zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy przy wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału uprawnia Zamawiającego do naliczania Wykonawcy kary umownej za każdorazowe niespełnienie wymagań w wysokości określonej w Projektowanych Postanowieniach Umownych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346247,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922100920
7.3.3) Ulica: Wola Węgierska 26
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
- Kompleksowy remont elewacji i dachu zabytkowego budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszyniu
- Remonty w budynkach ZSCKR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.