eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA POKRYCIE DEFICYTU: 1 000 000,00 PLN



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA POKRYCIE DEFICYTU: 1 000 000,00 PLN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra 233

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48183330020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugdobra,m,344204,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA POKRYCIE DEFICYTU: 1 000 000,00 PLN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15326d0e-618a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004399/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA POKRYCIE DEFICYTU: 1 000 000,00 PLN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323624/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.ZZ.271.59.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 224698,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 1 000 000,00 zł, z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Dobra w 2021 roku.
1) Kredyt długoterminowy zaciąga się na podstawie Uchwały Nr XXXII/228/21 RADY GMINY DOBRA z dnia 05 listopada 2021 r. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego Rady Gminy Dobra z dnia 05 listopada 2021 r.
2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 15 marca 2036 r.
3) Karencja w spłacie kredytu: 15 lutego 2023 r.
4) Przelew środków pieniężnych w jednej transzy,
5) Do wyliczenia ceny przyjmuje się, że kredyt będzie uruchomiony w dniu 29 grudnia 2021 r.
6) Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, iż rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.
7) Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w punktach procentowych i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania.
9) Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych i będą spłacane do 15-tego każdego następnego miesiąca.
10) Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 11 rocznych ratach, przy czym harmonogram spłat przedstawia Harmonogram spłat kredytu długoterminowego zawartego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
11) Ostateczny termin spłaty kredytu wraz z odsetkami, nastąpi do dnia 15 marca 2036 r.
16) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, lub zastosowania karencji w jego spłacie, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu.
17) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż te wymienione w SWZ.
18) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).
19) Niezmienność wysokości marży Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy.
20) Spłata odsetek następuje z rachunku wydatków.
21) Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu oraz innych należności związanych z kredytem, stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

Więcej informacji w SWZ na stronie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273581,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273581,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273581,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Limanowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370005743

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212168,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Udzieleni kredytu po podpisaniu umowy w jednej transzy w terminie jednego dnia roboczego od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do 31.12.2021 r.
Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 15 marca 2036 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.