eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych
UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet Akademii Górniczo - Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000157700022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nawojki 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-950

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cyfronet@cyfronet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cyfronet.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Akademickie Centrum Komputerowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych
UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08d6c59-101b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011715/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ACK-DA-ZP-28-9/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1066200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych posiadanych przez Zamawiającego UPS-ów Galaxy 7000 zgodnie z wymaganiami Dokumentacji Techniczno-Ruchowej.
UPS-y znajdują się w budynkach Zamawiającego przy ul. Nawojki 11, Nawojki 11A oraz Podole 62 w Krakowie


1.1. Wymagania ogólne dla zamówienia
1. Dostarczone elementy eksploatacyjne podlegające wymianie muszą być fabrycznie nowe tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy.
2. Dostarczone elementy muszą pochodzić z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych producenta zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
1.2. Wymagania dotyczące gwarancji
Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone elementy eksploatacyjne podlegające wymianie wynosi 12 miesięcy.
Szczegółowe warunki gwarancji określa złącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1066200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1066200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1066200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symetrium Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-25-49-147

7.3.3) Ulica: z ul. Krakowska 280,

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Schneider Electric Polska Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa, KRS: 0000029914, NIP 522-00-11-965.
odkurzenie wnętrza zasilaczy, transformatorów separacyjnych i filtrów; sprawdzenie stanu
zabezpieczeń wewnętrznych zasilacza; kontrola ciągłości i jakości połączeń przewodów
ochronnych i głównych torów prądowych oraz ich izolacji; kontrola izolacji głównych
modułów energoelektronicznych; sprawdzenie stanu osłon i napisów ostrzegawczych i
informacyjnych; kontrola parametrów ruchowych zasilacza (wartości napięć i prądów:
wejściowych, wyjściowych oraz baterii); ustawienie zegarów związanych
z monitorowaniem żywotności wymienianych podzespołów; aktualizacja
oprogramowania.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1066200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.